ROMARIO Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Assualt med FAMAS balistic med 12.sikte foregrip och heavy barrel men ska fixa suppresor och army green och G17c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Gillar SCAR i Enginerer samt att köra Recon, men jag måste få tag i ett semi-automatisk sniper som den första man får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Assault med AEK-971 med Holo, Grip och supressor. Recon med M98b 12x Ballistic samt SPB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 M416(Holo+Foregrip+Heavy barrel) G18 Supr. M203 Sqd ammo/sprint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Assault - F2000, helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Engineer, Scar-H med Holo och Grip. Är ju bara runt lvl 12 dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Assault, AN-94 med grip, Kobra och grip. eller G3A3 med Kobra, underslung rail och flsh suppressor med M21 MASS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Vilken class som helst. M1911 är mitt bästa vapen. Jag har 900 kills med den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 (redigerat) Assault: M16A3 med ACOG och Heavy Barrel, Medkit, Defib Engineer: Scar-H med Reflex Sight, SMAW, Repair Recon: SV98 med Ironsight, MAV, Radio Beacon Support: RPK-74M, Ammo Pack, C4 All kit-vapen: PP-2000 Visserligen bara i rank 13, menmen. Fråga inte om varför jag kör Ironsight med snipern, jag gillar bara att köra med det på TDM... Fast jag kör ju inte alltid med det... Redigerat 6 Juli 2012 av Pillshere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Assault: M16A3 med ACOG och Heavy Barrel, Medkit, Defib Engineer: Scar-H med Reflex Sight, SMAW, Repair Recon: SV98 med Ironsight, T-UGS, Radio Beacon Support: RPK-74M, Ammo Pack, C4 All kit-vapen: PP-2000 Visserligen bara i rank 13, menmen.Fråga inte om varför jag kör Ironsight med snipern, jag gillar bara att köra med det på TDM... Fast jag kör ju inte alltid med det...Ironsight är skönt på TDM, då tex ACOG osv blir för nära ändå. Bästa snipern på TDM är M40A5, bara för att den har mycket snabbare bolt action :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Nu var det ett tag sen jag spela men jag körde alltid med den första shotgunnen tror jag, riktigt OP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 September 2012 Rapport Dela Skrivet 8 September 2012 Support - PKP Pecheneg Engineer - Blandade vapen Recon - Autosnipers Assault känns bara värdelöst, spelar i och för sig bara stora Conquest banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg