Proccito Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Varför tillåter inte cheferna? Jag menar dom är ju inte kollegornas föräldrar.att fokusera mer på sin parter än jobbet gör att jobbet går sämrevilka chefer tillåter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Har inga gemensamma intressen med min flickvän, så det är inte direkt något krav. Inte direkt som du kommer bry dig om din dator när du är med henne anyways, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Ute i samhället är en bra början. Annars lustitta skolkatalogen och ta en fin en från någon tekniklinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Din tjej kommer, inte idag, inte imorgon. Men nån dag, kommer en tjej som gillar dig för den du är!Kan inget annat än att hålla med. Syssla med din hobby eller nåt du tycker är roligt istället för att lägga ner din energi på att hitta en tjej en dag kommer det nån som älskar dig för den du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Kan inget annat än att hålla med. Syssla med din hobby eller nåt du tycker är roligt istället för att lägga ner din energi på att hitta en tjej en dag kommer det nån som älskar dig för den du är.Hoppas :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Hoppas :oJapp Du vet väl vad man säger EN gång är ingen gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Men fortfarande, om du umgås med tjejer ökar chansen vesäntligt att du bland någon av dem hittar den där speciella du vill ha. :P Jag menar om du lever ditt liv i olika källare med manliga datornördar lär du ju aldrig träffa någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 16 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Tänker desamma. Men jag vet liksom inte var man ska hålla till för att börja umgås med tjejer. Men jag ska nog åka på konvent snart. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Tänker desamma. Men jag vet liksom inte var man ska hålla till för att börja umgås med tjejer.Men jag ska nog åka på konvent snart. ^^Skola, ohyeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Dom dyker upp när du inte vill ha dom ska du se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Jag menar om du lever ditt liv i olika källare med manliga datornördar lär du ju aldrig träffa någon...Det där kan jag bekräfta från egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Tänker desamma. Men jag vet liksom inte var man ska hålla till för att börja umgås med tjejer.Men jag ska nog åka på konvent snart. ^^ Jaaa :D Det är nog det smartaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.