360Xbox Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Någon annan än jag som kollar på The Walking Dead? :) Här kan ni diskutera/prata om The Walking Dead. Säsong 2 visas just nu, Amerika är 3 avsnitt före Sverige. Det visas på TV11 på Måndagar kl 22:30 om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 länka. bilderna. istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Jag följer för tillfället serien. Rysligt bra må jag säga! ska alldeles strax dra igång avsnitt 6 av säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Serien har tappat charmen i den andra säsongen. För lite zombies och alldeles för mycket snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Såg just klart 7:e avsnittet. Nu ska det vara en mid-season break och TWD kommer fortsätta i Februari. Det kommer bli jobbigt att vänta tills dess eftersom 7:e avsnittet var otroligt bra och slutade spännande. Redigerat 28 November 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Serien har tappat charmen i den andra säsongen. För lite zombies och alldeles för mycket snack.Det beror på att dem hade/har väldigt dåligt med pengar. Därav så mycket snack och lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Zombies och Vampyrer över allt nu för tiden. Ska ladda ner ett avsnitt nu för att avgöra. HÅLL I ER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 senaste avsnittet var tokbra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Zombies och Vampyrer över allt nu för tiden.Ska ladda ner ett avsnitt nu för att avgöra.HÅLL I ER.Hoppas du hajjar att du inte bara kan hoppa in i serien, kolla från s1 om något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Hoppas du hajjar att du inte bara kan hoppa in i serien, kolla från s1 om något:( Det var en onödig kommentar. Varför skulle jag inte kolla från början för, gah.Anyways, har sett första säsongen nu, och det verkar helt OK. Lite spännande faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Serien har tappat charmen i den andra säsongen. För lite zombies och alldeles för mycket snack.Kanske beror på att Frank Darabont inte är lika involverad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Andra säsongen var så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.