Nomatic Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 när någon säger en komplimang till mig :)"Jag blir alltid generad när någon ger mig en komplimang, jag vet att det finns så mycket mer att säga." När man hittar ny bra musik, cool beans det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Ett random leende från en gullig tjej på stan kan med funka vid gråa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När pappa kommer in med nybakad sockerkaka och ett glas kall, nyblandad saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När man käkat en dundermiddag och tar en snus efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 när en jolt smakar precis som förväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 När man käkat en dundermiddag och tar en snus efteråtNär man är sugen på snus och har snusAtt ha mycket pengar på kortetAtt scora en tjejNär någon bjuder på öl på krogenDu är en vis man ! När man tror att man ska få skäll, men får beröm istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 När man äter varm sockerkaka efter frukosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Dom sällsynta tillfällerna man lyckas vara sig själv, och vara omgiven av bra personer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 När man lyckas komma igång och prata med tjejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Studiedagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Word! studiedag gillar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 När man suttit och kämpat och äntligen får ut korven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.