Dave37 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Då blir det i alla fall mindre kladdigt. :gitarr:Har du otur får du visserligen åka till akuten. OnT: När man är klar med pluggandet (ahahaha inte för att jag är i närheten av det nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Då blir det i alla fall mindre kladdigt. :gitarr:Tyvärr inte. Du måste ta laxeringsmedel. Och om du lyckas få ut allting på en gång så blir det knappt något på pappret ;) onT: Jag har fixat prao nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 vettiga människor som förstår det jag snackar om när det gäller relationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Att jag har färgat håret :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Har du otur får du visserligen åka till akuten.Det gäller att tajma det rätt. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 När man har dragit ca 20 levlar i WoW på en natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Smudgecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 När man lagt ner 6 timmar på ett arbete på en kväll och äntligen är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 att man har tagit körkort! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 att man har tagit körkort! :Dgrattis :D norrsken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 När man klarar ett prov, och inte behöver göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 att man har tagit körkort! :DDet gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.