Nomatic Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Det är världens skönaste snubbe, han är limmet som håller ihop alla pro gamers, i vanilla så spelade han paladin och var bäst i världen, han och hans polare gick 2v8 eller nått och vann, sen har han testat på typ alla spel i världen och vill bli bäst på så många som möjligt och har kommit en ganska bra bit på vägen, för ett tag sedan så upptäckte han att folket som kollade på hans videos var precis som honom fast inte kända så han startade TTTT-rörelsen för att lyfta fram de små-gejmers som kollade på hans videos genom att ge dom publicitet osv. Jag har följt honom sen 2007 och han är fortfarande skön! :)Han är alltså lite av en kändis inom spelvärlden och vet om det. Har fortfarande den uppfattningen om att han är extremt dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Fyhelvete vilken skitmusik det är nu! Jag lyssnar dagligen på dubstep men detta är rutten fisk, wasd, jag beghöver skumtomtar som jag kan stoppa in i öronen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 (redigerat) Kom precis tillbaks från badet. Ska nog gå på föreläsning 16:00. Skriver när jag är tillbaks så kan du få en skumtomte per öra. Edit: Hoppade föreläsningen, kom om du vill ha skumtomtar. Redigerat 26 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Ni e så sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Nu var dreamhack slut än en gång. Detta var min första gång och det var en positiv upplevelse! :) Enda nackdelen som jag tyckte var att det inte var särskilt stor bordsplats, men detta var för att min dator är enorm och jag kunde varken sätta den bakom skärmen eller under bordet, så jag fick en musyta på 1,5 decimeter :(. Annars var det skitkul, blir nog att åka dit igen i sommar, fast med fler folk. (Och tack WASD för pratstunden och clementinerna!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Bordsplatserna räckte för mig. I början satt både jag och min kompis med en ledig plats bredvid varandra men på fredagen blev en plats tagen. En person två steg ifrån oss hade ett chassi som var lika brett som två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Blev inget dh för mig denna gången. Men i sommar är det 90% säkert att jag sitter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.