Laserturken Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Folk klagade på att moderatorerna var inaktiva, och där har vi ju svaret :). Som vissa säger det är nog dags att skaffa nya moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Det var ju både goda och tråkiga nyheter, men lycka till båda två, Boffa & Xade. Kanske blir aktuellt med nya mods nu, finns redan några lämpliga kandidater så ni behöver inte oroa er över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Kan säga att ni gjort ert jobb bra i alla fall här på Fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Det var ju både goda och tråkiga nyheter, men lycka till båda två, Boffa & Xade. Kanske blir aktuellt med nya mods nu, finns redan några lämpliga kandidater så ni behöver inte oroa er över det.Vi är inte oroliga en sekund. Under rådande omständigheter måste jag säga att jag har uppfattningen om att medlemmarna är tämligen självmodererande, alltså spinner inte vidare när det börjar bli off topic, säger till varandra etc. De flesta anmälningar jag har sett verkar röra att trådar ligger fel eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Det är ju någon medlem som spammar nu, det är väl det värsta med så få moderatorer. Det tar väldigt lång tid att ta bort dessa inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Lycka till i framtiden! Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Lycka till i framtiden! Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör.Hur gammal är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Adjö NF och Xade och ha ett bra liv. Eftersom dom har varit mods ett bra tag tycker man ju att något större borde arrangeras, ett adjö party kanske, nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Hur gammal är du då?Tror han är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Hur gammal är du då?Jag är 14, fyller 15 snart om det av någon anledning skulle vara intressant. Redigerat 4 December 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Adjö NF och Xade och ha ett bra liv. Eftersom dom har varit mods ett bra tag tycker man ju att något större borde arrangeras, ett adjö party kanske, nåväl. Tack för omtanken, men jag hänger fortfarande kvar här :) Fast tackar ju aldrig nej till ett party :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Tack för omtanken, men jag hänger fortfarande kvar här :) Fast tackar ju aldrig nej till ett party :DVad tycker du om saftkalas? Nä men det är kul att du inte lämnar oss helt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.