Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 baggy-kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Jag har körkort B)Jag med (Fast för traktor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag har körkort B)Det har inte jag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 (redigerat) Jag med (Fast för traktor)same shit here.men ockå för moped B) glömde att jag fick ett annat körkort när jag var 8år i Legoland B) Redigerat 11 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 glömde att jag fick ett annat körkort när jag var 8år i Legoland B)Det har jag också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag har symaskins körkort B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag har symaskins körkort B)samma här :D men jag känner mig som en pensionär när det gäller det.Har korten men vet inte hur man gör XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 (redigerat) Jag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B) Jag har symaskins körkort B)Vem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ? Redigerat 11 Januari 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B)Vem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ?om det är som på min gamla skola är det antagligen ett kort som visar att man kan hantera en symaskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 om det är som på min gamla skola är det antagligen ett kort som visar att man kan hantera en symaskinjag fick mitt indraget :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Jag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B)Vem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ?Symaskin är min polare, han har inga fickor så han har ingen stans att ha sitt körkort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 jag fick mitt indraget :(Dödade du någon med symaskinen? OnT: Symaskinskörkort gör en cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.