Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) [...] och biljetter till Katatonia/Alcest/Junius i November på Bengans. :)Sjukt avis. Vågar fortfarande inte köpa biljetter för nu börjar jag bli rädd för att det hela kommer krocka med en tenta. Redigerat 1 Augusti 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Te :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Nu blirdet några dagars läsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Sjukt avis. Vågar fortfarande inte köpa biljetter för nu börjar jag bli rädd för att det hela kommer krocka med en tenta.Segt. Jag har lyckligtvis aldrig hamnat i den situationen själv, men jag tror nog fan att jag hade skippat tenta och liknande (även fast det hade varit hur viktigt som helst) för att gå på en konsert. Det är nog både bra och dåligt, men förmodligen mest dåligt. :D Men blir najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Tacochips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Samsung GT-i9300 Galaxy S3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 En biobiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 (redigerat) Munk i hemköp. Redigerat 19 Augusti 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 En kavaj, två skjortor och en slips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 .Aah. Har du börjat på Lenin-boken än? Ser intressant ut! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 2 Cheeseburgare och en liten jordgubbsmilkshake på Donken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.