Deminth Skrivet 7 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Nu funkar /msg, ni kan även använda /tell eller /whisper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Jag tycker det är jobbigt att behöva skriva in hela spelarens namn varje gång. Också vill jag att det står vad man skickat. Pratade med en person med väldigt långt namn igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 stabil server :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 När du pratar med någon via msg räcker det med /r så kan du replya. Vi ska även utöka hostens internet i sinom tid och då kommer servern bli stabilare när den når 18-20 spelare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Den har laggat en hel del även vid 5-7 spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 10 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Ok den bör vara bättre nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Vad har ni fixat? Och hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 11 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 ändrade RAM inställningar och uppdaterade Java. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 ändrade RAM inställningar och uppdaterade Java. :)detta är inte ens min serverDet låter som att det är din server :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 (redigerat) Användaren TheSaintly fuskar. Han joinade precis, har inte gjort färdigt tutorialen (hans namn var svart/grått i chatten), han kom till vår bas, med gold chestplate, Iron legs, Iron boots, Iron Helmet och Iron sword och dödade väldigt enkelt Staab och mig (Dave37) trots att vi bar armour och vapen av hög kvalité. Vi har högre level i "swords" etc. Han dödade också en hel drös, kanske 5-7 mobs och överlevde ett 60 blocks högt fall utöver att han dödade mig och Staab. allt skedde inom loppet av 5 minuter. Det vore bra om du (Deminth) kan göra något åt det och ersätta oss för våra förluster. (som är: 2 diamond swords, ca 20 pilar, 2 iron swords och två fulla iron armour.) EDIT: Han är inte på /mctop och jag och Staab är på plats 4 respektive plats 5. Redigerat 11 Januari 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Det låter som att det är din server :SVar säger jag att det är min server? Hmm... man kan faktiskt prata med hosten utan att va host, bara så du vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Tycker att du implicerade "jag" i inlägg #32. Precis som att jag implicerade "jag" här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg