Dave37 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 På tal om smudges, hur får man dem?Säljer saker i admin-shopen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 För att sälja saker som du har i din inventory så gör du såhär: Vi säger att du har 10 diamonds i din inventory då skriver du i chatten: /sell diamonds 10 Enter. Sen vips får du cash i banken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Misstänker att priset på allt utom diamonds kommer droppa konstant medan det motsatta sker för diamonds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 När det gäller den nya ekonomin är den ny för oss också så vi kommer försöka anpassa den så bra som möjligt. Nu i början kommer alla priser vara lite galna eftersom det e lite svårt att föra in detta system i en server som redan haft ekonomi. När det gäller priset på biljetter till båten satte vi det högt på grund av att Jotunheim och Bakali Jungle kommer vara väldigt exklusivt. Servern är nere på grund av problem med port forwarding, vi vet inte riktigt hur vi ska lösa det och eftersom det är vardag och vi inte har lika mycket tid så kan vi inte lova riktigt när den kommer vara uppe igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 :(Håller med. ----------- Tack för infon Deminth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marwzoor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Servern är nu online igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) -Sadface- Jag kan inte gå in på den ännu :( Redigerat 25 Januari 2012 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Servern är nu online igen!Precis det inlägget jag ville se när jag klickade in på tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) Nvm, det var inget. Redigerat 25 Januari 2012 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Bra att det kostar 15k för att komma in i jungeln! Då har man något att kämpa för :) Problemet är att skaffa Smudgen, sålde massor av Pumpkin seeds och priset sänktes rejält. Från 100 till 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Bra att det kostar 15k för att komma in i jungeln! Då har man något att kämpa för :)Problemet är att skaffa Smudgen, sålde massor av Pumpkin seeds och priset sänktes rejält. Från 100 till 10Ja snart kommer pengar vara "värdelösa", det sker en väldig infalation i eknonomin väldigt fort. Många av de grundläggande resurserna har sjunkt ner under S 0.2. Måste säga att jag är lite besviken av det jag har sett av djungeln. Eftersom jag inte såg några träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg