Deminth Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jaja ni som gillar minecraft kan ju joina och ni som vill vara douchebags kan ju få vara de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Vad är det för difficulty? Alltså dör man när hungern tar slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Det är normal difficulty, man blir skadat till ett halvt hjärta av hunger. Man dör inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Hm :huh: Dels så var det inga svenskar? Och sen så var det dåligt med information? T.ex stog att jag blivit Builder, men vart kan jag bygga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Många svenskar, men englesktalande server på grund av att det är fler än svenskar. Det står att man ska ta en båt i TUTORIAL. Det är inte mitt fel att du inte läser. Dessutom står det en npc utanför slottet som säger åt dig att ta en båt också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Den verkar ganska nice! Varit inne ett tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Väldigt bra server 4/5. 5/5 utan lagget ;) IGN: Kexon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Hm :huh: Dels så var det inga svenskar?Och sen så var det dåligt med information? T.ex stog att jag blivit Builder, men vart kan jag bygga?Om du skulle läst tutorialen skulle du fatta. Du kom in på servern och började fråga en jävla massa. Och det var en massa svenskar bara att man måste prata engelska. Sluta försöka få spelare till din server, du kommer aldrig få det med dom förutsättningarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Om du skulle läst tutorialen skulle du fatta. Du kom in på servern och började fråga en jävla massa. Och det var en massa svenskar bara att man måste prata engelska. Sluta försöka få spelare till din server, du kommer aldrig få det med dom förutsättningarna.Ja jag så att det var en npc som stog utanför. Var inne på servern ca 45 sek så ursäkta. Och sen, vafan har min server med de här o göra? Jag har spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Fin server, Jag startade en faction som heter Pr0z just nu har jag 3 medlemmar :) / Rank95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Najs att alla gillar den :) Vi ska fixa /msg kommandot så svenskar kan snacka med varandra med whispers, dessutom går du ju alltid att göra svenska factions :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Ja jag så att det var en npc som stog utanför. Var inne på servern ca 45 sek så ursäkta. Och sen, vafan har min server med de här o göra? Jag har spelare.Det tvivlar jag på, men nu går vi offtopic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg