Northwest Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Andreas,den manlige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 William betyder vilja. (Mina initsialer är WWW :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Sir Pontus Von Blom. True story Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Emil Järvenpää Alltid lika kul när folk ska försöka stava efternamnet. Som t.ex när jag köpte tangentbord på Net on Net så skulle de skriva ett garantikvitto åt mig, hon i kassan frågade vad jag hette och jag svarade "Emil Järvenpää". Hon skrev ned någonting på lappen, och gav den till mig. Jag tänkte inte så mycket mer på det. Några timmar senare så får jag för mig att kolla på lappen och läser då att hon har skrivit att jag heter "Emil Hjelm". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Kim. ("den rättvise" eller "sökare av sanning") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Oscar Betyder hjortvän/hjortälskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Edvin. Bildat av Eadwine (ead=rikedom, wine=vän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Magnus, vettefan vad det betyder och tänker inte säga efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Jesper.(Betyder "skattmästare" och "kejsare") Magnus, vettefan vad det betyder och tänker inte säga efternamn."ursprungligen ett latinskt tillnamn med betydelsen 'stor'" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 (redigerat) Kim.("den rättvise" eller "sökare av sanning")jag ska nog döpa mitt barn efter dig :P För er gamla medlemar så är det nog självklart vad jag heter ;) Jonas, och det betyder "vit duva" på hebreiska.Efternamn säger jag inte Redigerat 15 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 (redigerat) Jocke, fast egentligen Joakim men ingen säger så. å det betyder "gud skall upprätta" Redigerat 9 Januari 2012 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Emil.Betyder förövrigt fri man, /fistpump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.