Nixous Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Vad ska ni bli när ni blir stora? Astronaut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Psychonaut tycker jag är mer intressant. Men det är inte riktigt ett yrke. Sedan ogillar jag uttrycket "vad ska du bli när du blir stor" som om ens jobb är det enda man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Just nu så utbildar jag mig till personbils mekaniker. Jag har fått praktik plats på en verkstad i Västerås som fixar gamla amerikanska bilar, typ ford mustang, cheveor mm. påminner lite om typ tv programet "Overhauling" som går på discovery (fast utan lureriet) Jag kommer att vara där varje torsdag och fredag fram till sommarlovet, och då får jag (antagligen) sommarjobb där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Ska vinna på triss. Jobba? pff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Siktar på civilekonom/ekonom av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Siktar på att bli hyperpolyglott som första målet, därefter jobba utomlands med språk. Eller inom FN/EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jobbar som målare för tillfället, tror inte att jag kommer hålla på med det hela livet. Men typ personlig assistent är något jag skulle kunna tänka mig senare i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Matros>styrman. Militärt>pmc. får se vart det bär av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Vill ha en intelektuellt stimulerande jobb som inte är allt för stillasittande, lutar åt någon typ av ingenjör iaf.. om jag fortfarande har motivationen uppe vill säga. Till sommaren får jag förhoppningsvis jobb på ett smältverk, blir då den 5:e generationen i rad som tagit anställning där :P måste ju hålla uppe traditionen. Redigerat 8 Januari 2012 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Vill ha en intelektuellt stimulerande jobb som inte är allt för stillasittande, lutar åt någon typ av ingenjör iaf.. om jag fortfarande har motivationen uppe. Till sommaren får jag förhoppningsvis jobb på ett smältverk, hoppas jag. Blir då den 5:e generationen i rad i min släkt som tagit anställning där :PKonstruktör skulle passa dig! o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Mjo, maskiningenjör är den ingenjörsutbildningen jag är mest sugen på för tillfället. den ger mig iaf chans att bli konstruktör :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.