WASD Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 StäderskaDet är den feminina ordböjningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Vad ska ni bli när ni blir stora?Jag är visserligen rätt stor och planerar inte att bli mycket större. ;) men iaf... 2016-2022Arbetslös och diverse enklare jobb antar jag. Labbassistent eller doktorand hoppas jag på, men skulle inte bli förvånad om man tvingas jobba med något mer patetiskt som typ varuupplockare på snabbköp eller vikarie på grundskolan. 2022-2035Arbetsfri 2035-Biotekniker och forskare inom in vitro kött, syntetisk framställning av organ och kroppsdelar, utvecklare av nanobots, cyborgingenjör eller genomdesigner. Något sådant, får se hur mycket jag hinner med och provar gärna på lite av varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Så år 2022 går du från arbetslös till arbetsfri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 (redigerat) Har även blivit lite intresserad i att delta i utlandsstyrkan men har inte så mycket info om det så får forska lite mer i det. Krävs det att man måste tjänstgöra inom rikets gränser i några år så skiter jag i det. Du måste först göra GMU med godkända resultat,sedan söka änställning i Försvarsmakten(i ett för band som är aktuellt för utlandsmission)Tyvärr måste man nog jobba några år i sverige innan man får åka utomlands. Jag är inne på samma spår,om man kunde skrapa ihop två år i en "hot zone" och sedan söka till ett privat säkerhetsföretag(mindre arbete och 2,3ggr en vanlig soldat lön) Redigerat 21 Januari 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Vet'e fan! Man får väl se... (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Så år 2022 går du från arbetslös till arbetsfri?Exakt, jag går förhoppningsvis då från att sakna ett jobb till att vara fri från jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Exakt, jag går förhoppningsvis då från att sakna ett jobb till att vara fri från jobb.Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 (redigerat) Exakt, jag går förhoppningsvis då från att sakna ett jobb till att vara fri från jobb.Hur ska du kunna ha råd med att leva? Arbetslös brukar det annars heta. Jag har ett jobb nu men i framtiden vet jag inte vad jag vill jobba med. Lever dag för dag och trivs med det. Jag ser liksom ingen idé med att planera sin egna framtid 50 år i förväg. Redigerat 27 Januari 2012 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Vill bli, eller rättare sagt så är jag redan en skönlitterär författare, men jag vill bli en känd skönlitterär författare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 (redigerat) Hur?Genom att göra behovet av att tjäna pengar irrelevant. Jag planerar att bli självförsörjande genom att utnyttja modern teknologi så som aqua-/hydro-/aeroponik, Earthship och förnyelsebar energi. Hur ska du kunna ha råd med att leva?Jag behöver inte ha råd med att leva, jag behöver tillgång till energi, mat, vatten och boende. Redigerat 30 Januari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Mja, helst skulle jag vilja jobba som polis eller brandman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Genom att göra behovet av att tjäna pengar irrelevant. Jag planerar att bli självförsörjande genom att utnyttja modern teknologi så som aqua-/hydro-/aeroponik, Earthship och förnyelsebar energi.Jag behöver inte ha råd med att leva, jag behöver tillgång till energi, mat, vatten och boende.Hur ska du ha råd med allt material då? Hur ska du klara dig utan en tjej vid din sida? Förövrigt vet jag inte vad jag ska göra i min framtid.. Ska förmodligen gå natur eller ekonomi nu på gymnasiet så utgår väl från det. Varför har inlägget anmälts? Redigerat 5 Februari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.