OpeningTitles Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Jag ska försöka sova idag igen, men det är som ni säger att dygnsrytmen kommer tillbaka så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Jag brukar bara vara uppe lika länga som jag gjorde under lovet, sen sover jag tills kl 7:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 (redigerat) Utöva hårt kroppsarbete 07:00 - 16:00. Där emellan får du lov att ha 1 timmes rast. Efter detta kommer du nog kunna komma i rätt balans igen. Redigerat 10 Januari 2012 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Mmm, jag har kommit fram till att för mycket sömn och för lite arbete under dagen gör det svårare för mig att somna på kvällen, framför allt sista dagen på lovet. Jag kunde sova 12 timmar om jag ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Hade också sömnproblem idag/igår (sov ungefär kl halv 1 eller 1 :s) Och jag gick o la mig vid 10 tiden.. Alltså 2/3 timmar i sängen utan att somna :/Jag med. Brukar vara så jullovets sista dag för mig... Bit ihop och börja dricka kaffe. Har (nästan) funkat för mig i 3 år.Verkligen inte. Naabiz, du kommer förmodligen komma in i rutinen snart. De två senaste mornarna har jag nästan trott att det var någon som kom och väckte mig mitt natten. Gå och lägg dig tidigt så att du kan sova så mycket vad som är bra, nio h kanske. Det är jobbigt, men vanligt. Men om det fortsätter har du kanske ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Vänta bara tills helgen kommer, då kommer jag att lägga mig 10 eftersom att träna på att vakna tidigare och kunna somna snabbare. ( Idag så vaknade jag kl 7.00 :) Och mitt tåg åker 7.25 till skolan så ja.. det var lite fail att jag vaknade sju.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Försökte gå upp kl 8 idag men kroppen sket i det, stängde av klockan i sömnen och vaknade inte förrän 12. Kommer aldrig gå att ställa om dygnet tills på måndag. :( Måste upp kl 5:45 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Var vaken natten till söndag och lägg dig söndagkväll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Idag gick det bättre att vakna. Vaknade kl 6.10 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Vaknade 8 och kom upp 08:55 jag är stolt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.