Hoppa till innehåll

Oztowns Hobbys


SURF
 Dela

Rekommendera inlägg

Personligen har jag haft det jävligt dåligt vad gäller hobbys på senare tid. För över ett år sedan sysslade jag med styrketräning ganska mycket, men efter sjukdom och skada kom jag av mig med den hobbyn helt och har nu inte tränat styrka på ett helt år. En annan fd. hobby är fotografering, men jag har fortfarande ambitionen att återuppta det intresset när jag bytt till en intressantare miljö - känner mig ganska oinspirerad för tillfället.

 

Min senaste hobby som jag har börjat fördjupa mig lite i är screenwriting, dvs manusförfattande för film- och tv-produktioner. Jag har absolut inga förkunskaper alls (förutom en 50p-kurs i Teater i gymnasiet, om det ens räknas), men har å andra sidan ett stort, framförallt, tv-intresse, men även intresse för film. Hittills har jag "skrivit av" tv-program med screenwriting-programvara för att lära mig själva skrivsättet (har jämfört mitt med originalmanus) och funderar på att beställa hem någon grundläggande litteratur i ämnet.

 

Nog om mig! Vad har Oztown för hobbys?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett lite seriösare svar.

 

Jag är lite intresserad av bilar och speciellt av märket Opel och deras modell Omega. Jag har en som står i garaget som jag har renoverat ett tag nu och håller fortfarande på med det. Lär ju minst ta två år tills den blir klar i den här takten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att skriva låtar och utforska olika musikstilar och sånt där har visat sig vara lite för beroendeframkallande.

Dock känner jag mig något oinspirerad jag med, när der kommer till själva skrivandet då.

 

Kolla upp ny musik däremot, blir aldrig tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett lite seriösare svar.

 

Jag är lite intresserad av bilar och speciellt av märket Opel och deras modell Omega. Jag har en som står i garaget som jag har renoverat ett tag nu och håller fortfarande på med det. Lär ju minst ta två år tills den blir klar i den här takten.

Då kanske du vet var Renault bilen heter som är med i reklamen nu, den röda som dom slår sönder!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fritid ?

Eller hur :P När man kommer hem så finns det typ inget intresse för sånt. Då vill man bara lägga sig och slappa.

Och på helgerna så ere festligheter som är prio ett :)

 

Då kanske du vet var Renault bilen heter som är med i reklamen nu, den röda som dom slår sönder!
Inte en aning om vad för modell det är. Men man kan utgå ifrån att det är en Renult och att det är en skitbil.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller hur :P När man kommer hem så finns det typ inget intresse för sånt. Då vill man bara lägga sig och slappa.

Och på helgerna så ere festligheter som är prio ett :)

Jag menade mer att om jag jobbar från 7-21 cirkus varje dag, med bara en kort paus när man har kommit hem från jobbet innan man drar vidare till nästa jobb.. >:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade mer att om jag jobbar från 7-21 cirkus varje dag, med bara en kort paus när man har kommit hem från jobbet innan man drar vidare till nästa jobb.. >:

Ja det är en hel del timmar det där. Men pengarna rullar ju in :)

 

Själv så börjar jag 05:00 och ska sluta 13:30 men det blir ofta nån timme extra övertid. Idag kom jag hem kvart över tre och allt jag hade ätit på jobbet var fyra ostmackor. Men jag gillare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...