WASD Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) Årets tråd asså :) Vikingar var bara ett exempel jag kände till Lynott. Kunde lika gärna varit nån annan ökänd diktator som dessutom har högre k/d ratio än hitler. Men min poäng är lite att peka ut vad för bild vår kultur har gett oss av just hitler och då passade något aktuellt såsom vikingar som exempel. Att hur vårt samhälle målar upp hitler kan leden till en sån här skittråd är fascinerande och löjligt. Han är bara en av många idioter som gått på denna jord och förtjänar inte uppmärksamhet. Redigerat 9 Februari 2012 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Årets tråd asså :) Vikingar var bara ett exempel jag kände till Lynott. Kunde lika gärna varit nån annan ökänd diktator som dessutom har högre k/d ratio än hitler.Jupp, du och Rapito har även blivit klassade till jubelidioter of the year. Grattis.Fast hade du tagit ett exempel på en annan ökänd diktator så skulle ditt argument falla för reaktionerna hade varit likadana som om man hade postat en bild på Hitler. Du borde läsa igenom dina föregående inlägg innan du häver ur dig mer dumheter. Det är en sak att vara dum och ha en poäng, en helt annan sak att vara dum och lägga krokben på sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) Jupp, du och Rapito har även blivit klassade till jubelidioter of the year. Grattis.Fast hade du tagit ett exempel på en annan ökänd diktator så skulle ditt argument falla för reaktionerna hade varit likadana som om man hade postat en bild på Hitler. Du borde läsa igenom dina föregående inlägg innan du häver ur dig mer dumheter. Det är en sak att vara dum och ha en poäng, en helt annan sak att vara dum och lägga krokben på sig själv.Jag bara lägger ut tankar. Så länge jag inte påpekar att jag håller med om vad jag säger gör jag inte nödvändigtvis det. Om du specifikt pekar ut något korkat jag skrivit i tråden utvecklar jag gärna det vidare. Att du ser Raptio som jubelidiot är jag med på. Det kanske låter som att jag håller med honom men jag tror aldrig jag sagt det och gör det inte i de flesta fallen. Jag tar inte sidor i den här debatten. Redigerat 9 Februari 2012 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Jaha så måste man ha en anledning nu också? Har du en bra anledning att ha texten "Hejdu!" i din presentation? Jag kanske känner mig stött:Nej, det har jag inte. Därför skulle jag inte heller bry mig om det togs bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) Löjligt, löjligt och åter löjligt. Nu har jag inte läst igenom hela tråden men varför vill du Raptio ha just Hitler på din profil? För att vara rebell? Leka cool? Sympatiserar med Nazismen och ser Hitler som någon slags allsmäktig? Eller söker du helt enkelt bara lite uppmärksamhet? Redigerat 9 Februari 2012 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Jag ser ett större problem i varför folk vill bestämma över vad han har i sin presentation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Jag bara lägger ut tankar. Så länge jag inte påpekar att jag håller med om vad jag säger gör jag inte nödvändigtvis det. Om du specifikt pekar ut något korkat jag skrivit i tråden utvecklar jag gärna det vidare. Att du ser Raptio som jubelidiot är jag med på. Det kanske låter som att jag håller med honom men jag tror aldrig jag sagt det och gör det inte i de flesta fallen. Jag tar inte sidor i den här debatten.Du sa först att vikingarna gjorde "typ" samma sak som Hitler och att ingen skulle bli förnedrad om någon hade en bild på en viking. När jag senare sa att det inte riktigt var så det fungerade så sa du "Vikingar var bara ett exempel jag kände till Lynott. Kunde lika gärna varit nån annan ökänd diktator som dessutom har högre k/d ratio än hitler." Och då menar jag att om du hade tagit en annan ökänd diktator så var vi tillbaka på ruta ett.Jag ser ett större problem i varför folk vill bestämma över vad han har i sin presentation.Försöker ju knappast bestämma. Skulle jag lägga upp en bild på en hängd mörkhyad och 5st män som står i Ku Kux Klan outfit och heilar under så skulle nog den också tas bort. Och då har ändå de 5st männen dödat miljontals mindre än vad Hitler gjorde :) Han får ha allt mellan bilder på glada kossor till romantiska dikter på sin presentation, bara det inte är något som kan uppfattas som en hyllning till mannen som står får de mörkaste åren i världshistorian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 (redigerat) Det varken sa eller menade jag. Jag tog upp vikingar för att visa att det inte spelar nån roll vad personen har gjort utan det som spelar roll är den bilden som vårat samhälle eller kultur ger en viss person. Man kan ta upp en annan okänd diktator som gjort värre saker en hitler för att ytterligare bevisa detta. Om man frågar någon om de tycker värst om Mao Zedong eller Hitler säger antagligen de flesta Hitler på grund av bilden som vi fått av honom, inte på grund av vad han har gjort. Men nu blir det för mycket off-topic även för en sån här tråd. Jag förstår att alla har olika trösklar kring vad för bilder som är accepterade och att alla har en gråzon. Även jag tycker det är rätt att ta bort bilder från en presentation. Men inte nödvändigtvis i detta fallet, även om jag inte gillar personen vilket inte behöver sägas. Jag står fast vid att om någon blir ofredad av en bild på en person i samband med två siffror är det deras eget fel att de tar åt sig. Något mer som du inte var med på? Jag förklarar gärna vidare för att slippa stå på din jubelidiot-lista :( Men antagligen blir det via PM ifall någon mod gör sina sällsynta besök här. Redigerat 10 Februari 2012 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Löjligt, löjligt och åter löjligt. Nu har jag inte läst igenom hela tråden men varför vill du Raptio ha just Hitler på din profil? För att vara rebell? Leka cool?Sympatiserar med Nazismen och ser Hitler som någon slags allsmäktig? Eller söker du helt enkelt bara lite uppmärksamhet?http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1931838 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Tråd låst, detta då den fullständigt har spårat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg