Hoppa till innehåll

Awesome Tråden


Lynott

Rekommendera inlägg

  • Svar 171
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har för tillfället en snygg blåtira på vänstra ögat, hade ont i käken och någon muskel i nacken, men det gick nyligen över.

Kände mig ganska tuff dagen efter att jag hade åkt på stryk när jag gick i mellan ett bråk för att hjälpa en tjejpolare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har för tillfället en snygg blåtira på vänstra ögat, hade ont i käken och någon muskel i nacken, men det gick nyligen över.

Kände mig ganska tuff dagen efter att jag hade åkt på stryk när jag gick i mellan ett bråk för att hjälpa en tjejpolare.

Oj shit. Hoppas det var till fördel till dig och din kompis. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har för tillfället en snygg blåtira på vänstra ögat, hade ont i käken och någon muskel i nacken, men det gick nyligen över.

Kände mig ganska tuff dagen efter att jag hade åkt på stryk när jag gick i mellan ett bråk för att hjälpa en tjejpolare.

pic or it didnt happen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pic or it didnt happen

Haha! Men nääääääää. Är för cool för att ta bilder på det där.

Oj shit. Hoppas det var till fördel till dig och din kompis. :D

För mig var det väl inte till nån fördel, men jag orkade inte se det där puckot stå och gapa och veva mot min tjejpolare på det där sättet. Men det räckte med att jag precis kom i mellan då jag fick 4 slag över käften. Han knappt ens att reagera innan någon hade kommit och dragit undan honom.

 

Igår kändes det som det var packat med snor i hela näsan men det var väl bara svullnaden. Men det kändes lite ovanligt att få stryk av en total främling på det sättet. Dessutom var han tydligen lite avundsjuk på mig fick jag reda på i bilen hem.

 

Min nya pärla :wub:

 

post-73515-1337551748_thumb.jpg

Nice gurra ^^

 

Vad kostar en sån?

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...