Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Någon som har hittat Glitch / Bugg i Skyrim? Jag har i-alla-fall Hittat en... Gå/springa under vattnet (Tills Luften tar slut) Bli en varulv och gå till ett hav eller lite sjö. Förvandla dig till en varulv (när du dyker). Går med när du förvandlas tillbaka till din vanliga spelare. Om inte bilden funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Några buggar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Några buggar här. Det där med Att lyfta saker och döda gubbar. Det ska väll vara så? Man håller bara in (A) Om det är på Xbox Detta är ju en valig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Det där med Att lyfta saker och döda gubbar. Det ska väll vara så? Man håller bara in (A) Om det är på XboxTänkte mest på han som står och bankar. Minns inte om jag har med några fler buggar i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 En bit in i Thieves' Guild får man ett quest där man ska ta sig till en mötesplats med två andra från guilden. ("Trinity restored") Grejen är att när man kommer dit så står de inte där. Och efter lite sökande på internet är det tydligen en bugg utan lösning som hindrar en från att fortsätta med Thieves' Guild. heeeeeeeeeeelveteeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 En bit in i Thieves' Guild får man ett quest där man ska ta sig till en mötesplats med två andra från guilden. ("Trinity restored") Grejen är att när man kommer dit så står de inte där. Och efter lite sökande på internet är det tydligen en bugg utan lösning som hindrar en från att fortsätta med Thieves' Guild. heeeeeeeeeeelveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEn annan glitch angående Thieves Guild är när man ska trade'a Thieves Guild armorn med en annan medlem. Om man då har sålt den armorn så kan man inte fortsätta och det är kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Min kompis har något bugg i smithing så man levelar snabbt. Kommer dock inte ihåg hur det var. Bara Iron daggers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Man kan levla speech väldigt snabbt genom att prata med Ungrien i Black-Brair Meadery i Riften. Här är en video: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Min kompis har något bugg i smithing så man levelar snabbt. Kommer dock inte ihåg hur det var. Bara Iron daggers.Det är ingen bug... Du bara gör iron daggers hela vägen till 100... Tja, mitt huvud har försvunnit, och drakar har blivit av med texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Man kan levla speech väldigt snabbt genom att prata med Ungrien i Black-Brair Meadery i Riften.Här är en video:Gud vad bra ;D Ska testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.