Pluntan Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Jag spelar på en så kallad roleplay server. Jag har nyss startat ett gäng och vi har inget bra namn så därför frågar jag här. Vi är lite halv mafia (ilegal vapen handel, kidnappning, drog handel). Vågar inte kalla oss mafia men så får det bli, så jag behöver ett lite mafia namn til mitt gäng. Det måste vara seriösa förslag. Här är andras namn på deras gäng så ni vet vilka som är upptagna. > Här < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Black Bullets Black Knights Banana Bay Hellhounds Downtown Shooters Insane Gangsters Schoolyard Bully Beaters West Side Boys East Coast Massive Finger Puppet Mafia Lakeside Crew Trigger Happy Tigers Faceless Assassins Cuban Raft Riders Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 The Bulldyke Syndicate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Tony nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 29 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Bulldyke lät bra innan jag kollade upp vad det verkligen betydde. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Bulldyke lät bra innan jag kollade upp vad det verkligen betydde. :3Jag lovar att om ni kör på det kommer ni få fett med respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 29 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Jag lovar att om ni kör på det kommer ni få fett med respekt.Preecis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Black September. Slå på stort och sno namnet från en terrorgrupp. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 1 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Jag bor i ett ställe some heter ''Marina Canals'' om det är användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Marina Canals Canals M.C's MC'S MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 1 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Marina CanalsCanalsM.C'sMC'SMCMC's är låter ju lite som motorcykel klubbarna. Låt förslagen flöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.