Muggebigge Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Hej! Vad är det läskigaste ni har varit med om? För mig var det när jag var ca 9 år och min storebror hade en kompis hemma hos oss. Sen sa dem att jag skulle komma. Då kom jag. Då sa dem: - Vi kan inte klara det här spelet. Vi har bara kommit till nivå 3 och sen kan vi inte mer. (det var såklart maze game) Då satt jag mig och börja spela. Jag lyckades inte klara 2 banan och när jag skulle trycka på restart råka jag trycka på nåt som hette "play the real game" Jag blev lite förvirrad och bara stängde ner det. Sen när jag kom till nivå 3 så kom den där pop-up ansiktet. Jag börja skrika och sprang ut. Sen la jag mig på gräsmattan och grät. Men vad är det läskigaste ni har varit med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 När mitt internet slutade fungera mitt i en LoL-match. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 När en tidning föll ner från bokhyllan när jag var väldigt nära på att somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 När jag i ögonvrån såg en bil köra rakt emot mig i full fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 En gång... Ähh glömde bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 (redigerat) när jag läste om jeff the killer (FUCK YOUR FACE, JEFF!) mitt i natten och min morsa klampade in som det var en frisörsalong... Redigerat 5 Maj 2012 av unknown12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 När jag blev polisanmäld för att jag skojade om att bränna ner en kyrka på ett satiriskt "kristet" forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 När en tidning föll ner från bokhyllan när jag var väldigt nära på att somna.Det är fruktansvärt,prylar som ramlar ner eller en kraftig åsksmäll precis när man ska somna.Kommer inte på något specifikt nu men det har hänt ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 I ungefär tredje klass var jag hemma hos en klasskompis och spelade cs efter skolan, vi var ensamma hemma och satt på övervåningen. Plötsligt hör vi dörren öppnas på nedervåningen och vi antar att det är hans bror/morsa/farsa så vi ropar "Hallå?" och ingen svarar. Min kompis går mot trappan och skriker igen, då springer någon från vardagsrummet, välter ner en prydnad och ut igenom dörren, genom ett fönster ser jag en SAAB bränna iväg från deras garageuppfart. Sjuuuukt jävla läskigt och jag låste ytterdörren när jag kom hem i 2 år efter den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 (redigerat) När jag läser påhittade skräckhistorier på flashback.. Redigerat 5 Maj 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 när jag var 6 år gammal så hade jag tänkt gå och lägga mig och sova, dock var det en groda under täcket :/ trauma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 (redigerat) Jag gunga på en stol en gång. Tappa nästan andan. Redigerat 8 Maj 2012 av SvenskaSpel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.