Gäst Jesper93 Skrivet 12 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2014 (redigerat) Kan Ju Ta ett annat exempel också Jag Var på Väg hem från skolan och skulle nästan till att trycka på stoppknappen. När vi kommer runt sista kurvan innan jag ska trycka så ser jag hur busschaffören som Kör bussen håller på med sin mobil och smsar och Bara tittar upp då o då när han kör resultatet blev att bussen var nära flera gånger på att köra av vägen och vi vinglade utav bara den. Redigerat 12 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Kan Ju Ta ett annat exempel också Jag Var på Väg hem från skolan och skulle nästan till att trycka på stoppknappen. När vi kommer runt sista kurvan innan jag ska trycka så ser jag hur busschaffören som Kör bussen håller på med sin mobil och smsar och Bara tittar upp då o då när han kör resultatet blev att bussen var nära flera gånger på att köra av vägen och vi vinglade utav bara den.sa du till honom på skarpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 (redigerat) Nej på grund av att jag alldeles precis skulle av så orkade jag inte säga till + jag var trött med men nästa gång så Redigerat 18 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 Det är såna som du som gör att sådant beteende (mobilen i handen) finns kvar. Kommer alltid med undanflykter. Även nästa gång kommer du troligen säga: "ähh, jag ska ändå inte åka så långt nu juh, kan säga till honom på riktigt nästa gång." Pffff. nästa gång säger jag till punkt slut Förresten att tiga är guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 nästa gång säger jag till punkt slut Förresten att tiga är guldNej.Dom värsta personerna är dom som tittar på och inte gör nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 nästa gång säger jag till punkt slut Förresten att tiga är guldBeror på i vilket sammanhang. Tiga är guld om det skadar någon ifall du pratar. I detta fallet kan folk bli skadade om du inte säger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 Ingen omkring mig sa heller till men ser jag det någon mer gång så säger jag självklart till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 Ingen omkring mig sa heller till men ser jag det någon mer gång så säger jag självklart till.Nä, svenskar verkar ha en tendens att bara kolla på.http://www.youtube.com/watch?v=8IqEzt82bog#t=1m57sTycker detta sammanfattar det väldigt bra egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2014 (redigerat) Åter till tråden http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14936013.ab Nu ska människan emigrerar till mars.I tidens anda ska ett reklamfinansierat projekt och tv-program skicka iväg astronauter – utan möjlighet att återvända.– Det är viktigt att publiken tycker om de som ska resa iväg, säger upphovsmannen Bas Lansdorp till SVT. Så människor ska alltså bo på mars nu duger inte våran kära gamla jord? Och hur ska man kunna se på tv på mars lyssna på musik eller ens kunna höra när man spelar data spel? För att ljud ska kunna höras krävs luft ljud kan inte resa genom tom rum låter som en urdålig ide att ens försöka skicka folk dit möjligtvis kan någon vettvillig själ bli den första att sätta sin fot på mars och utforska men att bo där? Tror SVT har tagit sig vatten över huvudet Redigerat 19 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 20 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2014 "Ett litet steg för människan - ett stort steg för mänskligheten." Detta citat skulle förmodligen passa väl till denna resa. Astronauterna blev antagligen inte tvingade, inte heller mutade till utföra uppdraget... Dessa människor vill skriva historia, inte spendera sin tid med datorspel. Och i de faciliteter som astronauterna lever i, finns det förmodligen fler simpla nöjen att spendera tid med, än vad du kan tänka dig.Kan även tillägga att det är fullt möjligt att uppleva ljud i en rymdbas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 20 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2014 (redigerat) "Ett litet steg för människan - ett stort steg för mänskligheten." Detta citat skulle förmodligen passa väl till denna resa. Astronauterna blev antagligen inte tvingade, inte heller mutade till utföra uppdraget... Dessa människor vill skriva historia, inte spendera sin tid med datorspel. Och i de faciliteter som astronauterna lever i, finns det förmodligen fler simpla nöjen att spendera tid med, än vad du kan tänka dig.Kan även tillägga att det är fullt möjligt att uppleva ljud i en rymdbas!om det nu vore så som du säger så kan du ha rätt ursäkta min dåliga svenska i mitt föregåande inlägg. Men tror du värkligen alla i sverige vill bo på mars? Skulle man inte tröttna efter ett tag? Redigerat 20 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2014 om det nu vore så som du säger så kan du ha rätt ursäkta min dåliga svenska i mitt föregåande inlägg. Men tror du värkligen alla i sverige vill bo på mars? Skulle man inte tröttna efter ett tag?Alltså, vi flyttar inte till mars för att bo där för evigt. Vi flyttar dit för att bre ut oss lite mer, samt för att göra vetenskapliga upptäckter.Och varför skulle man vilja tröttna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.