Inger01 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Ja som frågan lyder - hur är ni klädda, vad har ni för vår favoriter? Jag skulle behöva lite inspiration för vad jag ska fylla vår gaderoben med. Skriv gärna ett par rader eller ladda upp nån bild om ni har lust med det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jag går bara runt med t-shirt och shorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Strumpor, byxor, t-shirt, hoodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Och vanliga skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Skateskor, t-shirt, Jeans och hood med blixtlås. Går runt så året om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jeans, vit t-shirt med diverse tryck, skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jeans, t-shirt, hoddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Chinos oftast ibland jeans, t shirt,hoodie och ibland skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jeans, t-shirt och hoodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jeans, t-shirt och hoodie.Min vanliga utstyrsel på vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Väldigt varierande. Igår hade jag bruna skinnskor, biega chinos, en vit och mycket svagt grå-randig skjorta, svart tröja, en ganska färglad paisley-mönstrad slips och en grövre mörkt grå kavaj. Utanpå allt körde jag på en mörkbrun duffel, vilket visade sig vara på tok för varmt under dagen, men rätt schysst på natten. Idag hade jag samma skor som igår, mörkblåa jeans och en vit/blårutig skjorta. Min vårjacka är en biege harrington, men den har inte fått komma ut så mycket än i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jeans av tapered-typ, vita Converse (inte tygvarianten), mörk t-shirt med schyst tryck alt. ljus t-shirt med mindre tryck och en collegejacka och oftast keps. Ungefär så brukar det vara större delen av året, med undantag för sommarens varma dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.