Hoppa till innehåll

Hej


Raptomex
 Dela

Rekommendera inlägg

Vart tar ni alla vägen när fuska stängs ner? En liten intressan fråga.

Fuska kommer ju inte att vara så länge. Admin är beroende av pengar som ska driva sidan, pengar han inte längre får pga den extremt låga trafiken till sidan. Tror inte heller att admin är särskilt motiverad att fortsätta skeppa detta fartyg heller för den delen, av uppenbara skäl.

 

Hursomhelst, lite sorligt när man tänker på det. Det har vart en underbar tid här, innan allt började gå utför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Synd att det går som det går för sidan. Den är ju ganska skön och det kommer att bli tråkigt om den stängs ned.

Men jag sitter inte så mycket vid datorn numera så jag hänger typ inte på något annat ställe än detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När och varför gick det åt pipan för fuska? Det var ju väldigt aktivt och seriöst (allt är relativt) för ett par år sedan.

Tror det hela handlar om att reglerna var för stränga och man fick alledes för lätt varningar.

Varningsystemet är sjukt dåligt och ännu sämre nu. Att ha chansen att bli avstängd bara för att man postar i fel forum kan nog inte kännas allt för bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är faktiskt det enda forumet jag besöker aktivt numera, annars håller jag till på det (ytterst opersonliga) reddit.com. Vi skulle ju faktiskt kunna starta en Oztown-subreddit om/när fuska.se/forum läggs ned.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär ju börja hänga mer på Flashback, hänger i princip bara i filmforumet och musikforumet där iofs.

Annars tror jag nog inte man kommer söka efter ett nytt forum, jag menar- man har ju växt upp med fuska.se, inte så att man hittar ett nytt forum över dagen precis B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...