Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Jag kom och tänka på det där med trådar som spårar ur, jag tycker inte att man ska låsa trådar som man tycker har spårat ur, istället så rensar man tråden och levererar varningar till dom som inte kan hålla sig till topic (med förvarning). Så tråkigt när det är en tråd med bra ämne men så spårar den ur och så låser en moderator den, ren lathet. Redigerat 29 Juni 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag kom och tänka på det där med trådar som spårar ur, jag tycker inte att man ska låsa trådar som man tycker har spårat ur, istället så rensar man tråden och levererar varningar till dom som inte kan hålla sig till topic (med förvarning). Så tråkigt när det är en tråd med bra ämne men så spårar den ur och så låser en moderator den, ren lathet.Hellre tillsägelse istället för varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Hellre tillsägelse istället för varning.Vilket som, det som får dom att sluta funkar bra för mig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 På tal om ingenting annat. Är inte fusk något utdaterat i dagens läge? Bör inte fuska.se för bästa effekt gå till att vara en informationssida för spel. Det bör fokuseras mer på nyheter och användarrecensioner än på fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Fuskas specialitet har aldrig varit användarrecensioner, information eller nyheter om spel - de behoven har uppfyllts mycket bättre av andra sidor. Fuskas specialitet har alltid varit fusk, och de som besöker sidan gör i första hand det för att hitta spelfusk. Jag kan inte för något i världen förstå varför man skulle vilja byta fuskas fokus till något som sidan aldrig gjort bra, andra redan gör bra och från sin huvudsakliga användarbas. Att bredda varumärket "fuska.se" till annat än spelfusk skulle vara ett helt ologiskt beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Fuskas specialitet har aldrig varit användarrecensioner, information eller nyheter om spel - de behoven har uppfyllts mycket bättre av andra sidor. Fuskas specialitet har alltid varit fusk, och de som besöker sidan gör i första hand det för att hitta spelfusk. Jag kan inte för något i världen förstå varför man skulle vilja byta fuskas fokus till något som sidan aldrig gjort bra, andra redan gör bra och från sin huvudsakliga användarbas. Att bredda varumärket "fuska.se" till annat än spelfusk skulle vara ett helt ologiskt beslut.Men i dagens spel finns knappt fusk till spel och nu när ingen behöver veta om fusk, då kommer ju självklart trafiken minska till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 (redigerat) då kommer ju självklart trafiken minska till sidan?Hur förklarar du då sidor som tex Gamefaqs? Redigerat 8 Juli 2012 av ImCasualGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Hur förklarar du då sidor som tex Gamefaqs?Där är inte fokuset bara på fusk, utan en blandning mellan recensioner, FAQ, videos, fusk och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Det samma kan man säga om fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taurus Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Fuska är nästan dött, blev medlem igen för att se vad som har hänt osv. men ingenting bara mycket mindre folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Fuska har visserligen allt det ni har räknat upp, men är i min mening inte särskilt bra på det. Jag är nog rätt säker på att en överväldigande majoritet av fuskas trafik kommer från fusken och forumet. Detta är även relaterat till varför jag vill att fuska.se skall ha skribenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Just nu står det att "125 besökare varav 6 medlemmar" är inne på sidan samt att det är 53 användare aktiva på själva forumet och jag har sett liknande siffror vad jag minns ifrån tidigare gånger jag kollat. Så lite mer än hälften borde vara inne och kolla fusk. Skribenter tycker jag också är en bra ide. Och kanske en stor länk till forumet från förstasidan med lockade text som "Du vet väl att vi har ett forum också?" för att få hit mer folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.