Guggo Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 Ja, det får vi väl hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 Bered er på århundradets antiklimax allesammans! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Det är som det är. Sluta whina nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 (redigerat) Jag vet när...Det skulle vi gärna vilja veta. Eller i alla fall på ett ungefär ifall du vill göra en överaskning av det. Jag gissar i alla fall runt julen för då brukar loggan få en tomteluva.Edit: Och glöm inte julkalendern! Redigerat 26 November 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 Edit: Och glöm inte julkalendern!Ja, detta året ska jag fan vinna glassar från pressbyrån, det är så fantastiskt passande med en glass i vinterkylan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 Ja, detta året ska jag fan vinna glassar från pressbyrån, det är så fantastiskt passande med en glass i vinterkylan!Hellre det än ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 (redigerat) Ja, detta året ska jag fan vinna glassar från pressbyrån, det är så fantastiskt passande med en glass i vinterkylan!Pfft, vad har ni för kyla i Göteborg egentligen? Redigerat 27 November 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 Pfft, vad har ni för kyla i Göteborg egentligen?Jag sätter en glass på att Dave var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 Pfft, vad har ni för kyla i Göteborg egentligen?Ja det är i vilket fall inget glassväder direkt. Fast om man häller ut några ton socker och lite grön karamellfärg på gator och torg så kommer hela Göteborg bli en stor jävla Piggelin om några dar när det blir minusgrader, så då behöver man inte admins 14-kroners rabattkuponger på pressbyrån som man vinner i julkalendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Ja det är i vilket fall inget glassväder direkt. Fast om man häller ut några ton socker och lite grön karamellfärg på gator och torg så kommer hela Göteborg bli en stor jävla Piggelin om några dar när det blir minusgrader, så då behöver man inte admins 14-kroners rabattkuponger på pressbyrån som man vinner i julkalendern.Du pratar om kulglass som säljs ute på stan i sommaren. Annars är glass gott hela tiden.Som att säga att det inte går att dricka varmchoklad på sommaren men det är helt okejatt dricka kaffe eller te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Ja det är i vilket fall inget glassväder direkt. Fast om man häller ut några ton socker och lite grön karamellfärg på gator och torg så kommer hela Göteborg bli en stor jävla Piggelin om några dar när det blir minusgrader, så då behöver man inte admins 14-kroners rabattkuponger på pressbyrån som man vinner i julkalendern.Tänk på att du kan vänta med rabatt-kupongerna till sommaren, du måste ju inte lägga ut dom så fort du har fått dom, om det inte är något: "Bäst före-datum" eller vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Jadu admin vi väntar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.