Hoppa till innehåll

Lever Fuska.se Fortfarande?


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

Problem i nuläget när det gäller forumet är att det är mycket besökare som läser men rätt få som dels blir medlemmar och dels skriver. Kollar man på nya medlemmar så det en liten del som blir medlemmar just för forumet utan man blir medlem för att kommentera fusk samt skicka in fusk etc.

Man kommer ju till sidan just för spel och fusk.

Iallafall jag kom hit pga det.

Jag gjorde en användare enbart för att kommentera fusken, men blev mer och mer nyfiken på vad ordet "forum" betydde.

Och det var just forumet som fick mig att stanna.

 

En sak som är bra är att just vid fusken så finns det små länkar till en specifik spelserie i forumet, alldeles brevid fusken.

Tycker du ska ha kvar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 277
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan hålla med om att just den annonsen inte är optimal designmässigt då den tar mycket plats, den visas dock bara då och då. Har för mig det är max antal gånger per någon form av period. Tror inte annonsen direkt avgör hur många som besöker sidan. Men hur som helst så kommer annonsformaten även de ses över.

 

Problem i nuläget när det gäller forumet är att det är mycket besökare som läser men rätt få som dels blir medlemmar och dels skriver. Kollar man på nya medlemmar så det en liten del som blir medlemmar just för forumet utan man blir medlem för att kommentera fusk samt skicka in fusk etc.

 

När det gäller forumet så kommer det att bli en ny kategori-indelning framöver.

Vågar vi hoppas innan 2015?

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte ens fuskat på spel sen 2002 kanske, enbart forumet man hängt på :P Forumet har varit väldigt bra under åren, tyvärr har jag inte kunnat vara så aktiv på senare tid, men har mer tid till sommarn.

 

Hoppas verkligen att forumet kan byggas upp igen.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det inte är så stort fel med forumet, det ända kanske är designen annars ganska okej.

 

 

 

 

 

 

 

Man kommer ju till sidan just för spel och fusk.

Iallafall jag kom hit pga det.

Jag gjorde en användare enbart för att kommentera fusken, men blev mer och mer nyfiken på vad ordet "forum" betydde.

Och det var just forumet som fick mig att stanna.

Passade rätt så bra hur jag vart medlem här med.

 

----------

Skulle vara tacksam om det fanns Mobil version av sidan.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vara bara inne snabbt och läste, är tvungen att kommentera.

 

Jag lämnade för länge sedan pga av att forumet in princip stod still och bla dessa punkter..

 

- MINUS

.Det hände inte så mycket. Inga större uppdateringar osv.

.Det är endast Admin som sköter allt.

.Bara några få utvalda moderatorer.

.Brist på crew som faktiskt brinner för att kanske förändra och sköta saker. Det kändes mer som att admin stod ensam i sin roll som att ens kunna fixa saker. Bättre att tilldela olika roller som ett crew som har sina områden.

.Medlemmar hade klagomål och synpunkter men fick ingen större feedback eller förändring.

.Tillslut var det bara uppkäftiga personer kvar som tror att de är balla för sin rank.

 

Så det jag själv har kommit fram till är att fuska.se har gett upp och jag tror inte på ngn större förändring om man inte låter en större grad av personal får träda fram.

 

Jag hoppas verkligen att fuska.se arbetar sig upp för en förändring.

 

OBS skulle vara nice med lite feedback :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vara bara inne snabbt och läste, är tvungen att kommentera.

 

Jag lämnade för länge sedan pga av att forumet in princip stod still och bla dessa punkter..

 

- MINUS

.Det hände inte så mycket. Inga större uppdateringar osv.

.Det är endast Admin som sköter allt.

.Bara några få utvalda moderatorer.

.Brist på crew som faktiskt brinner för att kanske förändra och sköta saker. Det kändes mer som att admin stod ensam i sin roll som att ens kunna fixa saker. Bättre att tilldela olika roller som ett crew som har sina områden.

Geh, det finns inte ens något crew. Det är bara admin som fixar sidan, och modsen som petar på forumet som folk ser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...