CupCream Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hejsan! Jag skulle behöva ett ''film'' program för minecraft, te.x fraps. Jag har dock lite problem med fraps som någon kanske vet hur man fixar men annars är jag öppen för förslag på minecraft recordings program. Hur min skärm ser ut med fraps. Min skärm på yotube har liksom mindre format så man ser inte bilden tydligt. Vet du något bra redigerings program kan du länka det också, allt för en bättre youtube. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Använder du något mer program är fraps? För att redigera filmen och spara om den så den inte blir så stor tänker jag på. Du har fel inställningar där och det är inte fraps fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Kan detta vara problemet? Behöver endå hjälp med andra bra saker som jag frågar efter :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Moviemaker är kasst. Men ställ in "Bredbild (16:9)" så kanske det löser sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Tipsa på? Nöjet är helt på min sida. Det är du som är bra, inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Jag kör Sony Vegas. Adobe Premiere sägs också vara bra men har aldrig provat det. Lightworks har jag aldrig provat men det är i beta och ser ut att bli bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Och då kostar vegas pengar. Jag har nämligen en crakad verison som krashar vart 5 minut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Den versionen jag införskaffade har nästan aldrig crashat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Fraps funkar bra för minecraft videos. Yogscast använder Fraps och de är störst i världen när det gäller minecraft videos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Jag kör Windows Live Movie Maker! Det är simpelt och funkar bra för nybörjare på att redigiera filmer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 (redigerat) Det är inte fraps det är fel på, utan WLMM. Redigerat 1 Maj 2012 av Derf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Jag kör Windows Live Movie Maker! Det är simpelt och funkar bra för nybörjare på att redigiera filmer!Om du tittar lite så var det ju just det han använde. OnTopic: Fraps har jag använt, det funkar perfekt och så rendrar jag filmerna i Sony Vegasdet är nog du som måste skaffa en bättre version av Vegas eller fraps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg