Lynott Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Låter som om du har en helikopter i bakgrunden, fixa micen kan även vara ett hett tips om du vill fortsätta göra videos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 :angry: :( :angry: Låter som om du har en helikopter i bakgrunden, fixa micen kan även vara ett hett tips om du vill fortsätta göra videos.Svaret pá helikopter ljudet är för jag har miccrofon boost pà sà man ska kunna höra mig bättre, dock tror jag det är fel pá ljudkortet inte headsetet för jag hade innan ett för 100 spänn och nu i video för 700 spänn samma microfon kvalité enligt mig, den nya hör man bättre i. Dom är neon gröna, sá kan man byta ljud kort blir följande frága....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 I herd u leik sayin "bitch die die bitch oo die bitch döö". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Fraps funkar bra för minecraft videos. Yogscast använder Fraps och de är störst i världen när det gäller minecraft videos.Fraps funkar fint för mig men resultatet blir inte så bra.Kan man filma i HD på något sätt så att det inte laggar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 off topic :Bara så ni vet så filmar man inte med movie maker OT : Jag använder bandicam :) :angry: :( :angry: Svaret pá helikopter ljudet är för jag har miccrofon boost pà sà man ska kunna höra mig bättre, dock tror jag det är fel pá ljudkortet inte headsetet för jag hade innan ett för 100 spänn och nu i video för 700 spänn samma microfon kvalité enligt mig, den nya hör man bättre i. Dom är neon gröna, sá kan man byta ljud kort blir följande frága....?Prova med att höja mic ljudet till 100 och mic boost på 10,DB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Dxtory eller Fraps. Finns en massa guider på båda programen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Kan man filma i HD på något sätt så att det inte laggar?Skaffa bättre dator :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Skaffa bättre dator :)Filmar man i HD då? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Filmar man i HD då? Nej.Börja med att säga dina datorspecs, omöjligt att hitta något som passar annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) Börja med att säga dina datorspecs, omöjligt att hitta något som passar annars.Och då kan du också börja med att förklara vad ''datorspecs'' är. =) Redigerat 14 Juni 2012 av CaptainRF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Filmar man i HD då? Nej.Om man har en bra dator så kan man filma i HD :_ :pinch: Om du inte kan det nu så är det pga av att din dator inte klarar av det! Och då kan du också börja med att förklara vad ''datorspecs'' är. =)Det är vad för komponenter du har i din dator.ProcessorRamGrafikkortosv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Fraps funkar fint för mig men resultatet blir inte så bra.Kan man filma i HD på något sätt så att det inte laggar?se till att du har ett grafik-kort som klarar HD inspelningar och uppspelningar.så måste du självklart ha så datorn klarar av fraps och spelet tillsammans. Sen väljer du bara bästa kvalitén. --jag förmodar att någon kommer klaga på detta inlägg.. är inte så inne i dator delar och sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg