Gäst Jesper93 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Vad brukar du göra om nånting inte går som du tänkt? Tex ett dator spel inte funkar etc Redigerat 25 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Vad brukar du göra om nånting inte går som du tänkt? Tex ett dator spel inte funkar etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 DonaldDuck frågade på om jag älskar honom innan han blev bannad. Svar: Älskar är väl kanske att ta i, men han är absolut min favorit-finne nummer yksi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 skulle du kunna tänka dig vara gay öppet om du var lagd åt det hållet eller skulle du dölja det som om det vore skam eller vad vet jag... (om du inte redan är gay såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Nej jag skulle nog inte ha några problem med att säga att jag var gay om jag var det. Jag har ju inga problem med att säga att jag är Brony och det är ju fan "värre" i folks ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Vilken level är du IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 brukar du fuska i irl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Har du någon gång gjort något olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 är du i ett förhållande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Vilken level är du IRL?21 brukar du fuska i irl?Bara aimbot. Har du någon gång gjort något olagligt? är du i ett förhållande?Är vi inte alla i förhållande till allting egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 September 2013 Rapport Dela Skrivet 4 September 2013 Hur många barn får jag när jag blir stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2013 (redigerat) Hur många barn får jag när jag blir stor?15:5 [...] Se upp mot himlen och räkna stjärnorna, om du kan! Så talrika skall dina ättlingar bli. Redigerat 4 September 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.