BURK Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Kan du förklara meningen med livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 (redigerat) Favoritreultat inom matematiken (av dem du kommer på nu)? Jag vet inte, d/dx ex = ex är ju rätt najs. Kan du förklara meningen med livet?42 Redigerat 7 September 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 42Är inte det svaret på den ultimata frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Är inte det svaret på den ultimata frågan?"the answer to life, the universe and everything" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Är inte det svaret på den ultimata frågan?Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Vad anser du är dina största bedrifter i ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Vad anser du är dina sämsta bedrifter i ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 (redigerat) Vad anser du är dina största bedrifter i ditt liv?Att fortsätta vara sann mot mina drömmar och våga stå för och eftersträva dem. Vad anser du är dina sämsta bedrifter i ditt liv?Jag gjorde för 2 år sen en fruktansvärt dålig partyhatt till en pHadder under min mottagning på Chalmers. Redigerat 7 September 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Hur många tror du det bor i tyskland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Hur många tror du det bor i tyskland?Jag försöker undvika att kasta åsikter om mig om jag inte har någon fakta. Annars funkar: http://www.wolframalpha.com/input/?i=population+of+germany bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Har du någon gång varit tvungen att formatera om din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Har du någon gång varit tvungen att programmera om hela din dator? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.