purjo Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Mysigaste platsen du vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Just "mysigaste" är knepigt. Kanske soffan i vår sommarstuga, väldigt skön och så har man vildmarken utanför fönstret, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 (redigerat) Om du skulle välja 6 bra pokemon, och du får inte välja en type mer än en gång (alltså inte Pidgeot och Charizard eftersom båda är flying), vilka skulle du välja då? Redigerat 4 Maj 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Alltså rent såna som skulle vara bra för att få ett så starkt lag som möjligt som kickar allas asses? Beror väl på vilka generationer man räknar med. Om jag bara tar gen 1, eftersom jag har bäst koll på dem, skulle jag kanske köra på Mewtwo, Articuno, Gengar, Blastoise, Golem och Arcanine. Den listan är inte extramt genomtänkt dock, tog det lite intuitivt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Gav dig inte så många regler så du fick ju välja vad du ville. ;] En fråga nurå. Hrm. Haha, hur långt har du kommit egentligen i Kingdom Hearts? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Inte så långt tror jag, tror jag fixat Alice i Underlandet och lite till. Så nä jag har väl förmodligen bara kört början :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Äter du mycket Chips? Hur ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Jag brukar snitta på en påse (eller vilken behållare de nu kommer i) i veckan tror jag. Vid särskilda tillfällen kan det bli mer, och vissa veckor blir det inte alls (oftast för att jag har nåt annat snacks istället). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Efter att ha sett bilder på mig i Oztown, har du någon aning om vem jag är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Kan inte säga att jag känner igen dig, tyvärr. Fast bilderna är ju inte porträttklara direkt heller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Du får 24 timmar att spendera med exakt vem som helst i världen, död (återuppstår för dig) eller levande. Vem väljer du, varför väljer du denna personen och vad gör ni den tiden ni får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Förmodligen min pappa. Anledningen är för att han älskar mig och respekterar mig (min mamma älskar mig också men misstänker tyvärr att hon inte respekterar mig lika mycket, iallafall inte alltid när det kommer till hur jag sköter mitt liv), och han är väl förmodligen den person i världen jag känner mig mest trygg med. Vetefan vad vi skulle göra, prata om livet förmodligen, eventuellt göra någon mer konkret aktivitet, men det spelar egentligen inte så stor roll. Bara att umgås i allmänhet vore nog plenty. Nu är ju det lite knepigare då vi kan träffas och umgås i 24 timmar i princip närsomhelst, vi bor ju i samma stad och allt. Men jag såg det här som att jag under 24 timmar inte fick göra något annat än att umgås med en viss person, och i såna fall skulle jag välja såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.