Dave37 Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Vill minnas att vi hade helt ok mat på min skola. Oftast två rätter, en vegetarisk och veckans soppa och salladsbuffé.Ja jag hittade ett gammalt foto från din grundskola, det syns verkligen att du uppskattade maten. Kul att någon är nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Äter hellre från skolköket än att äta ute till lunch varje dag.Så där rationaliserar bara någon som käkar stuvad roadkill värd tre spänn varje dag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Wtf varning på det här. Har skolmaten blivit så mycket sämre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Måste säga att maten på våran skola ändå är helt okej. Visst, det är långt ifrån som hemma eller så, men 9 gånger av 10 går den att äta iaf. Ytterst sällan som jag verkligen tycker att maten är så dålig att jag inte kan äta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Måste säga att maten på våran skola ändå är helt okej. Visst, det är långt ifrån som hemma eller så, men 9 gånger av 10 går den att äta iaf. Ytterst sällan som jag verkligen tycker att maten är så dålig att jag inte kan äta den.Samma här, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Måste säga att maten på våran skola ändå är helt okej. Visst, det är långt ifrån som hemma eller så, men 9 gånger av 10 går den att äta iaf. Ytterst sällan som jag verkligen tycker att maten är så dålig att jag inte kan äta den.För mig är det snarare 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Jag har aldrig ätit på min skola så jag kan inte säga hur maten är. B) (har gått där ett år nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 maten är rätt okej på min skola, inte god men det går att äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Ja jag hittade ett gammalt foto från din grundskola, det syns verkligen att du uppskattade maten. Kul att någon är nöjd med den. Made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 (redigerat) Hade broccoli soppa med små bitar kött i soppan idag, igen. Smakade faktiskt gott :) Lol när jag tog maten idag, så kolla jag in hur det såg ut, och det såg verkligen inte likadant ut. Våran soppa såg, lime grön, bara ljus grön. Kanske serverade dom gammal soppa i din skola? :P Redigerat 30 Maj 2012 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 (redigerat) Det är lite glest i matsalen specielt när det är fisk, HAHA undra varför? Hade broccoli soppa med små bitar kött i soppan idag, igen. Smakade faktiskt gott :) Lol när jag tog maten idag, så kolla jag in hur det såg ut, och det såg verkligen inte likadant ut. Våran soppa såg, lime grön, bara ljus grön. Kanske serverade dom gammal soppa i din skola? :PGammal förmodligen fryst från 2005 men annars..Importerad från ett land långt långt borta! Redigerat 30 Maj 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 om det ska vara billigt varöfr inte bara servera nudlar eller nåt sånt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.