WASD Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Dags för en dreamhack-tråd. Vilka ska dit? Jag var på förra och en gång räckte för mig. Jag ska dock hämta min bror och hans kompis när det slutar. Någon som har förslag på saker att göra om man ändå åkt dit från Göteborg? Finns det någon fin ankdamm kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Blir inget för mig nu i sommar, troligen åker jag på vintern som förra året :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Har länge funderat på att gå på dreamhack men har känt att man borde gå med åtminstone en polare, även om man bara sitter vid sin skärm. Plus att de senaste åren har min dator varit så pass dålig att det har känts meningslöst. Det blir inget till sommaren nu men kanske nästa år eller till vintern hade varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Jag nöjer mig som sagt med ett besök. Har du varit på lan tidigare davve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlastigKatt00 Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Ska dit i år igen, sitter på D37:66. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Jag nöjer mig som sagt med ett besök. Har du varit på lan tidigare davve?nopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Då kanske det skulle vara spännande nog att gå på ett mindre lan först om du inte vill gå rakt på sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Var tänkt att jag skulle dit, men hade inte pengar nog till det. Men ska nog dit nösta år om jag inte åker på birdie istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) Även om Dreamhack är kul så föredrar jag faktiskt de lite mindre LAN:en. Vet inte varför, men jag tycker alltid att det är roligare där. :) Redigerat 14 Juni 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Finns en jättefin ankdamm i Stadsparken som ser ut såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Ska själv inte till DH men ni som ska det tycker jag ska uppmärksamma det nya spelet Natural Selection 2 som Unknown Worlds Entertainment presenterar på stora skärmen klockan 17:00 på söndag. Riktigt bra och roligt spel! Är med i den stängda betaversionen, och spelet är inte färdigt än men det är redan otroligt bra och seriöst det bästa spelet jag någonsin sett. Det kommer att släppas någon gång vid slutet av sommaren för Windows på Steam. Det är riktigt lätt att modifiera spelet själv och göra t.ex. finjusteringar och moddar då typ hela spelet är skrivet i LUA; däremot inte spelmotorn Spark(inte Source) skriven i C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.