Hoppa till innehåll

Iphone 4s Elr Samsung Galaxy S3


Rekommendera inlägg

jag ska snart skaffa ny telefon

 

så jag undrar om jag ska ta en iphone 4s eller samsung galaxy s3?

 

jag har en iphone 4

 

men om jag tar samsungen kan jag inte använda min iphone 4 längre pga sim kortet är större i samsungen.

 

sen gillar jag ju iphone

 

men samsungen var rätt skön när jag provade den hos telia

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska snart skaffa ny telefon

 

så jag undrar om jag ska ta en iphone 4s eller samsung galaxy s3?

 

jag har en iphone 4

 

men om jag tar samsungen kan jag inte använda min iphone 4 längre pga sim kortet är större i samsungen.

 

sen gillar jag ju iphone

 

men samsungen var rätt skön när jag provade den hos telia

Jag tycker du borde vänta tills efter höst, då IPhone 5 troligen kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hellre SGSIII än iSkit. Jag bokstavligt hatar Apple och allt vad de står för. De är inte innovativa för fem före. De ändrar formen på en telefon, ändrar en feature, snor en från Android och patenterar skitet och stämmer tarmarna ur alla som "härmar" dem.

 

De kallade t.ex. Galaxy Tab 10.1 för "blatant copy", men blev nerskitna av en brittisk domare, och nu måste Apple tillkännage på sin sida i 6 månader att Galaxy Tab inte på något sätt är lik skit-iPad.

 

Apple kommer inte överleva så länge. Ända anledningarna till att deras OS har sånt sjukt bra flyt är för att de körs med relativt låg upplösning (gentemot t.ex. Galaxy Nexus el. Note), och inte har möjlighet att ha widgets på hemskärmen. Tänk om man packar sju hemskärmar fulla med stora widgets, då skulle för fan iPhone 4S krascha av minnesbrist konstant.

 

Detta vet Apple om, så de kör fegmetoder med att patentera features i en telefon för att sedan stämma alla Googles leverantörer (t.ex. Samsung). De vågar just nu inte gå up-front mot Google för de vet att de skulle förlora. Apple är patetiska!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hellre SGSIII än iSkit. Jag bokstavligt hatar Apple och allt vad de står för. De är inte innovativa för fem före. De ändrar formen på en telefon, ändrar en feature, snor en från Android och patenterar skitet och stämmer tarmarna ur alla som "härmar" dem.

 

De kallade t.ex. Galaxy Tab 10.1 för "blatant copy", men blev nerskitna av en brittisk domare, och nu måste Apple tillkännage på sin sida i 6 månader att Galaxy Tab inte på något sätt är lik skit-iPad.

 

Apple kommer inte överleva så länge. Ända anledningarna till att deras OS har sånt sjukt bra flyt är för att de körs med relativt låg upplösning (gentemot t.ex. Galaxy Nexus el. Note), och inte har möjlighet att ha widgets på hemskärmen. Tänk om man packar sju hemskärmar fulla med stora widgets, då skulle för fan iPhone 4S krascha av minnesbrist konstant.

 

Detta vet Apple om, så de kör fegmetoder med att patentera features i en telefon för att sedan stämma alla Googles leverantörer (t.ex. Samsung). De vågar just nu inte gå up-front mot Google för de vet att de skulle förlora. Apple är patetiska!

och?

det är en telefon.

telefoner är till för att ringa och smsa.

upplösning spelar väl ingen roll om man ska ringa och smsa eller?

sen tycker jag bara android har äckliga menyer.

sen har jag redan valt en telefon så tråden kan låsas.

iphone 4s.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...