KeeperofMee Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Tja jag undrar om det är någon mer än jag som kan lösa kuben , jag menar inte att man måste klara det super snabbt men vilka kan lösa kuben o_0 Redigerat 17 Juni 2012 av QWERTYKLAVIER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Jag kan. samt cactus och pussycat, tror jag. Även chagi. Redigerat 17 Juni 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Chagi är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Jag också. Fick 18 sekunder en gång med jättetur annars brukade jag snitta precis under 30. Då jag inte hållit på på länge när det ta 40 om jag försöker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Jag kan. samt cactus och pussycat, tror jag. Även chagi.Är fullkomligt usel på Rubiks. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst.Samma här, 1 sida klarar jag hur enkelt som helst, sen går det inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Har löst den en gång, dock efter att ha lärt mig en teknik först. Vill minnas att jag har läst någonstans att det i princip inte går att lösa den om man bara sitter och vrider. Man måste göra på ett visst sätt. Edit: Det finns säkert flera sätt att göra på, men man måste nog välja ett av dom om man skall lyckas. Redigerat 17 Juni 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst.En sida går att själv komma fram till hur man gör. Men sen gör man bäst i att kolla upp tekniker. Jag har hört att snubben som heter Rubik inte ens själv kunde lösa kuben när han skapade den för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 17 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 postade en länk så man kan lärar sig :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Har klarat 2 sidor, typ 2 gånger. Men det var random. Annars kan jag inte fixa 2 sidor. Bara 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Jag kan klara den, tävlar även i pusslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.