Viruz256 Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Jag hade inget elektriskt tåg, kunde bara köpa Ångdrivna tåg, och hade inga ljusen. Men men, var kanske något annat som var fel. Har inte stött på problemet fler gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Vad heter ditt företag? Om du trycker på (?)-ikonen uppe till höger och sedan markerar en ruta i spelet står det vilken koordinaten den har. Ge mig den så ska jag ta en titt. Om du satt lösenord på ditt företag tar jag gärna det också antingen via PM eller här, servern ska startas om idag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 När går den igång igen? Tänkte gå in och ta en kik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Ikväll tror jag. Jag har spelat alldeles för mycket de senaste dagarna och det är en ny som ska joina nån gång ikväll så jag väntar på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Är det bara jag eller funkar servern fortfarande inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Nej jag har inte startat någon ikväll. Ingen av oss andra var sugna på att spela. Jag skrev faktiskt "kanske" i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Okej, synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Imorgon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Ja vilken tid vill ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Ja vilken tid vill ni?14:00 kanske? Kan ändra mig efter andras behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 (redigerat) Jag ska gå hemmifrån nu men jag säger åt min server att starta sig om en timma! Kan inte lova att det funkar men det borde det. Redigerat 2 Juli 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Kanske kikar in på servern om jag får mitt openttd att vilja installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.