WASD Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Nej, den ändras ju varje minut...Ja den får in ny data varje minut för att säkrare kunna räkna ut morgondagens väder. Det är svårt att förutspå exakt vilken för tid men ungefär 13:37 skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Haha från soligt 25 °C 0mm till 17 °C 1 mm 4 m/s på 2min. För mig skiftar den riktigt mycket varje minut. Så den verkar inte vara så pålitlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Haha från soligt 25 °C 0mm till 17 °C 1 mm 4 m/s på 2min. För mig skiftar den riktigt mycket varje minut. Så den verkar inte vara så pålitlig.En sommarskur är väl inget konstigt? Har hänt minst 3 ggr här idag. Kollade inte WASD Väder innan men den har haft bra träffsäkerhet innan, om än inte 100% men vad kan man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 En sommarskur är väl inget konstigt? Har hänt minst 3 ggr här idag. Kollade inte WASD Väder innan men den har haft bra träffsäkerhet innan, om än inte 100% men vad kan man förvänta sig?Haha nej inte direkt så jag menade, Klart man inte kan förvänta sig att det ska stämma 100%. Det jag menade var att det pendlar väldigt mycket på 1min, Så på 1timme har ju vädret nästan varit 0 °C - 25 °C + Regn eller inte. Haha är lite slö i huvudet nu på morgonkvisten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Vadå den har den har väl inte visat 0 grader? Igår kollade jag den innan jag gick och la mig och den visade regn. När jag vaknar idag och kollar ut regnar det, perfekt förutspått! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 (redigerat) Lite underligt använder proxy och det vart inte skillnad när han använder proxy eller mitt ip.. och vädret åker upp och ner hela tiden om man uppdaterar. Moln, soligt, 22 grader, 15 grader, 20 grader, åska. ( då med mitt egna ip) Redigerat 10 Juli 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Saken är den att jag får in ny data varje minut. Med denna nya data kan jag ge ett bättre resultat. Det senaste som stått på sidan har alltså högst sannolikhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 (redigerat) Stämmer faktiskt ganska bra det dära <_< Skulle vara runt 17-20 grader och regna. Är 15 grader och regnar. Redigerat 10 Juli 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Saken är den att jag får in ny data varje minut. Med denna nya data kan jag ge ett bättre resultat. Det senaste som stått på sidan har alltså högst sannolikhet.Du svarade ju inte på frågan. När man använder proxy så är det samma som när man har sin egna ip.Hur förklara du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Du svarade ju inte på frågan. När man använder proxy så är det samma som när man har sin egna ip.Hur förklara du det?Det måste råkat ha varit samma väder där proxyn var lokaliserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 YR säger 16grader och sol, WASD säger 21 grader och sol ;) Får hoppas att du har rätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 YR säger 16grader och sol, WASD säger 21 grader och sol ;) Får hoppas att du har rätt :DYR säger Göteborgsväder till mig :/ (regn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.