Draghguggwhor Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Illuminati ville att ni skulle tro att OS skulle bombas,det är en del av deras plan. Rädda människor är lättare att styra,eller varför tror ni att Rothchilds startade jordskalvet i Kattegatt?Wallah bre, du såg väl när dom sprängde hela arenan? Det stog i tindingarna i flera dager len. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 ofta???? jag har inte hört något om det kanske illuminati försöker gömma det???? är du en spion elr ngt???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 ofta???? jag har inte hört något om det kanske illuminati försöker gömma det???? är du en spion elr ngt????aajuste, de stod bara i illuminatibladet som bara spioner får. Men asså det var värsta explosionen wallah bre jag svär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Ja, 5 brinnande ringar, måste vara de :o Motard4Life: Menar du när södra Sverige skakade för 2-3 år sedan?Det skakade för 2-3 dagarsen också :P Så klart inte tillräckligt för att jag skulle känna det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Det skakade för 2-3 dagarsen också :P Så klart inte tillräckligt för att jag skulle känna det :(Ja jag läser inte nyheter så jag vet inget om vad som händer i omvärlden :D Men OS-invigningen ska jag minsann se på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Ja jag läser inte nyheter så jag vet inget om vad som händer i omvärlden :D Men OS-invigningen ska jag minsann se på :DDu menar den invingningen som var för ~2 veckor sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Du menar den invingningen som var för ~2 veckor sedan?Nej?Den i London nu i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Nej?Den i London nu i år...Den var för ~2 veckor sen, OS är inne på sin sista vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) aajuste, de stod bara i illuminatibladet som bara spioner får. Men asså det var värsta explosionen wallah bre jag svär.oft????? berätta mer jag måset föra vidae- åhnej här komer illuminati-maffian genom fönstret!!!! rtgåojipeertgfpöäjmnol.9etgmrjikopojipergpjioergopmdsrfgiopisergjwojlerqaesljnrfdms,f soeifkljhrieortujh Redigerat 9 Augusti 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Den var för ~2 veckor sen, OS är inne på sin sista vecka.Innan man börjar på riktigt eller? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag tror jag fnissar ihjäl mig seriöst! :D Flyttar dock på tråden till lekforumet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.