MentalogisT Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Det vore kul om vi kunde fixa en fuska.se rad på DHW, så att man kan bekanta sig närmre med alla forumiter här ;) Finns det ens någon som är intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 jag är intresserad. Men vet inte om jag ska på DHW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 jag är nog intresserad och då vill jag sitta jämte dej<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Klart du får :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 En hel rad lär inte fås ihop och jag tror de flesta kommer med vänner att sitta vid. Men en träff borde i alla fall anordnas. Jag kommer hursomhelst inte att gå på dh igen på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 En hel rad lär inte fås ihop och jag tror de flesta kommer med vänner att sitta vid. Men en träff borde i alla fall anordnas. Jag kommer hursomhelst inte att gå på dh igen på ett bra tag.Med rad tror jag att han menar flera personer jämte varann, inte ett helt bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Vi borde vara minst 5, annars finns det nog ingen anledning att anordna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Om jag skrafsar ihop pengar till DHW så är jag på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Om jag ska dit så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Bump, snart är det dags. Hur gör ni? Jag kommer antagligen vara där första dagen med ett dagspass så då kan ni passa på att träffa den legendariske WASD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Åker tyvärr inte av diverse anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Hade varit kul att vara på DH, men på vintern är kört för mig då jag har problem att ta mig dit och hem. Samt att skolan tar fruktansvärt mycket av min fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.