Hoppa till innehåll

Technic Samt Tekkit Tråden


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Daev: Vad gör den ringen?

 

Proccito: y u no use microblocks. Samt, använd imgur. Slipper tråden bli så stor och du kan lägga upp hur många bilder du vill ;)

Ingen aning om vad imgur är :P

 

Förresten så har jag microblocks, fast det är bara på ingången till lagret.

Problemet är att mina microblocks blir så mörka...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen aning om vad imgur är :P

 

Förresten så har jag microblocks, fast det är bara på ingången till lagret.

Problemet är att mina microblocks blir så mörka...

http//imgur.com

Ladda upp bilderna där. Eller fixa zscreen så kan det ladda upp till imgur eller liknande. Jag kan skicka dig min gamla zscreen som funkar utmärkt för mig på win7.

 

Har betalat för min server igen, om ni vill joina så är IP:n 95.143.195.22:26765 !
Påminn mig någon lämplig kväll så kanske jag kommer in, roligare att spela om man är flera i så fall. annars kan jag ju liksom spela på min SSP-värld.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Påminn mig någon lämplig kväll så kanske jag kommer in, roligare att spela om man är flera i så fall. annars kan jag ju liksom spela på min SSP-värld.

Jag skulle också kunna vara intresserad utav att lira, hur många är det som lirar på servern? Bara folk från fuska eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade för ett tag sen så var det jag, loopen och hans IRL-kompis. ;:

Du får langa skype om du joinar Lynott. :D

Är fortfarande fast i Skyrim men är ledig från jobbet i 8 dagar nu så kommer säkert komma in någongång ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag producerar nu 1678.65 EMC/s. Och mina tre huvudpowerflowers som är fullt utbyggda och producerar dark- och redmatter har bara MK2 collectors (och MK3 relays).

vart kollar du upp detta, eller räknar du ut det?

 

Och hur gör man så att det är, tex en cobblestone-sida på tex wooden planks?

Jag har läst om att det går, men jag hittar inte hur man gör det...

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag timar tiden för hur lång tid det tar att skapa något (oftast diamanter då jag har rätt hög hastighet på mina condensors) och sen dividerar jag mängden EMC ackumulerat med tiden och får fram hastigheten. Eftersom jag har flera condensors så får jag summera alla delhastigheter givetvis.

 

1 Coal/min = 1 EMC/s

1 Iron/min = 4 EMC/s

1 Silver/min = 8 EMC/s

1 Ädelsten/min = 16 EMC/s

1 Gold/min = 32 EMC/s

1 Diamond/min = 128 EMC/s

 

Ungefärliga värden, men eftersom man efter mycket minecraftspelande är expert på 2-bassystemet är dem siffrorna de lättaste att göra överslag i.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...