Easton Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Bästa julkalendern på mycket länge. Dock så har den spårat ur nu mot slutet, gillade början när Greven fortfarande var ett skelett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Jag har bara sett första avsnittet, tröttnade direkt på skånskan och de usla skådisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Måste säga att barnen är fantastiskt duktiga skådespelare, nog de bästa barnskådespelare jag har sett. De beter sig väldigt naturligt och trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Måste säga att barnen är fantastiskt duktiga skådespelare, nog de bästa barnskådespelare jag har sett. De beter sig väldigt naturligt och trovärdigt.Jag hoppas verkligen du var ironisk där :rambo: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Nej jag tycker verkligen dem är duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Sök på Greveholm goes metal på youtube, så himla bra! Haha älskar såna, jag borde fan ta och göra en sån nån gång. Asså som svar på att u ville ha en metalversion, Guggo. (Jag skriver på mobilen och vet inte hur man skickar länkar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 December 2012 Rapport Dela Skrivet 24 December 2012 Kollade 5 min igår, tålde inte dom värdelösa effekterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 December 2012 Rapport Dela Skrivet 24 December 2012 Garm :wub: Nu vill jag ha en egen Grip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 24 December 2012 Rapport Dela Skrivet 24 December 2012 Den första greveholm var mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.