Nazar Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Hallå där. Det började med att jag fick feber i tisdags, jag var sjuk och hade ont i halsen. Så jag stannade hemma 2 dagar. Närmare fredag så började jag känna mig bättre, men plötslig så fick jag någon sorts "utslag" på händerna och litegran på näsan, i vänstra örat och pannan. Det började att klia jätte mycket på näsan och händerna. Nu är det över, det kliar inte lika mycket på näsan. I örat kliar det inte lika mycket. Men mina händer kliar fortfarande. Prickarna är inte platta, dom sticker ut litegran. Jag tror det är nån sorts allergi, ska kolla upp. Men skulle vara tacksam om jag fick nå råd här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Ser det ut som ett bett i prickarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Ser det ut som ett bett i prickarna ?En aning. Länkar en bild som har likadana prickar. Typ Inte min bild, men jag har likadana prickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Hände precis samma sak med en vän, läkaren kollade upp det och så var det dammallergi. Se till och besöka läkaren. Kan vara allt ifrån eksem till någon allergi, kanske nåt du äter som du inte tål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Kan vara streptokocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 löss kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Lol, tror inte att det är en smart ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Lol, tror inte att det är en smart ide.Nej, verkligen inte. Försökte vara lite skämtsam ;) Har du testat någon salva? Har för mig jag sett någon utslagssalva på apoteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Nej, verkligen inte. Försökte vara lite skämtsam ;) Har du testat någon salva? Har för mig jag sett någon utslagssalva på apoteket.Just nu kliar det inte, bra det. Men jag har fortfarande prickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 sol exem kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 sol exem kanskeExem håller jag med om att det kan vara, men jag håller inte med om att hans utslag skulle vara sol. Eller menar du kanske solexem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.