Fjeddo Skrivet 19 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2013 (redigerat) Har inte heller hittat nån på Ica, bara importerad. Men det kan väl ta ett litet tag antar jag. Förresten, är det bara jag och mina kompisar som inbillar oss eller smakar Cola Zero Vanilla mer vanilj än den vanliga? Redigerat 19 Februari 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Det ser ut att vara en halvlitersflaska på bilden på länken, finns det sånna nu också eller är det bara burkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Är en 1,5L.. tyvärr från 2003 elelr liknande. CocaCola Sverige svarade på facebook när jag frågade om de skulle sälja annat än burk och de sade nej för tillfället. Så bara svenska burkar med Vanilla i början iaf :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Fortfarande inte hittat någon, kan ju ha med om att butikschefen väljer att köpa in de eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Hitta i Ica där jag bor :) haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Hittade också! Pappa snodde ett dussin från jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Tog tag i det hela och mejlade Coca-Cola, ICA Kvantum Sannegården och Coop Extra närmast mig. Coca-Cola har ännu inte svarat.. dock fick de en väldigt svår fråga. "Var i min närhet kan jag köpa Svensk Vanilla"... Så de tar väl tid för de att hitta platserna. ICA Kvantum Sannegården svarade att de återigen fått in den amerikanska, anledningen till att den ofta är slut är för att de är volymbegränsningar på hur mycket importerad de får beställa. Att den svenska inte dykt upp beror på att ICA centralt inte skulle ha tatt in den. Detta fick mig att undra lite, är det någon som verkligen har köpt Svensk vanilla på en ICA? I så fall på vilken? Coop Extra Eriksberg svarade att de hade amerikansk Vanilla coke inne på deras amerikanska hyllor. De svarade dock inte alls på mina frågor om den Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 (redigerat) Tog tag i det hela och mejlade Coca-Cola, ICA Kvantum Sannegården och Coop Extra närmast mig. Coca-Cola har ännu inte svarat.. dock fick de en väldigt svår fråga. "Var i min närhet kan jag köpa Svensk Vanilla"... Så de tar väl tid för de att hitta platserna. ICA Kvantum Sannegården svarade att de återigen fått in den amerikanska, anledningen till att den ofta är slut är för att de är volymbegränsningar på hur mycket importerad de får beställa. Att den svenska inte dykt upp beror på att ICA centralt inte skulle ha tatt in den. Detta fick mig att undra lite, är det någon som verkligen har köpt Svensk vanilla på en ICA? I så fall på vilken? Coop Extra Eriksberg svarade att de hade amerikansk Vanilla coke inne på deras amerikanska hyllor. De svarade dock inte alls på mina frågor om den Svenska.På ICA vid mig har den svenska vanilla funnits ganska länge. Tror det var i slutet på februari jag hittade den där första gången. Redigerat 6 April 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 April 2013 Rapport Dela Skrivet 9 April 2013 Hittade svensk vanillia cola på MyWay idag :)Såhär ser den ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 April 2013 Rapport Dela Skrivet 13 April 2013 Fan va goda dom är :) Gotta love em Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 April 2013 Rapport Dela Skrivet 13 April 2013 Såg en hel hög med massor på högskolans café igår. Men jag dricker inte cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 April 2013 Rapport Dela Skrivet 15 April 2013 Kan vara den godaste dryck som gjorts :D Minns att jag skrev på den där listan och tvingade alla mina kompisar att göra det samma när den var aktuell. Men sedan nyår har jag slutat att dricka läsk helt och hållet, så inte bästa timingen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.