Rhino Skrivet 16 April 2013 Rapport Dela Skrivet 16 April 2013 Kan vara den godaste dryck som gjorts Minns att jag skrev på den där listan och tvingade alla mina kompisar att göra det samma när den var aktuell. Men sedan nyår har jag slutat att dricka läsk helt och hållet, så inte bästa timingen ^^Läsk som är så gott på en Fredagskväll! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2013 Rapport Dela Skrivet 16 April 2013 Jag köpte en idag för att prova men det var inget särskilt tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 HITTADEEEEEE #YOLO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 (redigerat) Såg en hel hög med massor på högskolans café igår. Men jag dricker inte cola. Jag köpte en idag för att prova men det var inget särskilt tyckte jag.Hur gick det med detta? Redigerat 23 April 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Hur gick det med detta? Missnöjd med köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Antingen gillar man Vanilla eller inte. Måste dock säga att för min del så är det ett krav att den är välkyld för att den verkligen skall smaka underbart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Vaniljsmaken var för svag tycker jag nog. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Aha, inte testat den svenska än då jag fortfarande inte hittat den, men både den amerikanska och tyska är ju bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Aha, inte testat den svenska än då jag fortfarande inte hittat den, men både den amerikanska och tyska är ju bra...Jag kan köpa hem en åt dig om du vill! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 April 2013 Rapport Dela Skrivet 24 April 2013 Hehe tack för erbjudandet! Men nej du behöver inte göra det. Den borde dyka upp på Coop/ICA nära mig förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2013 Rapport Dela Skrivet 24 April 2013 Okej, säg till ifall de inte dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Den svenska smakade nästintill vanlig cola, nästan ingen vaniljsmak alls. Däremot när jag var i USA för några år sedan så var det äkta vara, rent gudomligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.