admin Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Var förbi ICA igår och såg att de nu faktiskt tagit in den, så antar att ICA har löst sina konflikter med Coca-Cola nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Var förbi ICA igår och såg att de nu faktiskt tagit in den, så antar att ICA har löst sina konflikter med Coca-Cola nu =)Fan vad segt, har funnits på ICA och i princip alla småkiosker här ett väldigt bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 kan ni lära er skillnad på impotent cola vanilla från USA!!!! eller SVENSK PRODESERAD I SVENSKA FABRIKERNA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 kan ni lära er skillnad på impotent cola vanilla från USA!!!! eller SVENSK PRODESERAD I SVENSKA FABRIKERNA!!!!!Om du syftade på mitt inlägg så menade jag den svenskproducerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 mmm jag hittade den på turk affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2013 Rapport Dela Skrivet 20 December 2013 Ingen som råkar veta var man kan köpa flak med Vanilla till bättre priser? Göteborgsområdet vore mest intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 om du vill beställahttp://www.roligaprylar.se/Vanilla-Coke.html?gclid=CNzo0vr-wbsCFQ1L3godZXkAzQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 December 2013 Rapport Dela Skrivet 28 December 2013 Hittade svenskproducerad vanilla coke på willys för 5.90+pant(50öre) styck, villket är runt 155kr/flak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Förstår inte varför alla är så kåta på vanilla coke? Vanlig Cola är något satan så mycket godare, iskall och direkt ur kylen på en varm sommardag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Förstår inte varför alla är så kåta på vanilla coke? Vanlig Cola är något satan så mycket godare, iskall och direkt ur kylen på en varm sommardag?Det kallas att tycka olika, jag personligen tycker båda smakar gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 (redigerat) Det kallas att tycka olika, jag personligen tycker båda smakar gott.Självklart! Men jag känner inte en enda människa som erkänner sig "älska" Vanilla och inte minst jämför den som likvärdig en vanlig Cola...?Inte vet jag, men Vanilla anses nog mest som en överskattad bi-produkt i mina trakter, även om de säljs i de flesta matbutiker. Däremot förstår jag inte hur smakupplevelsen kan vara såpass utspridd? På vissa orter är den hyllad som en ersättare till originalet, och istället på andra är platser Vanilla t.o.m okänd, om ännu inte ökänd. Redigerat 3 Januari 2014 av FuhrerOFimbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Jag känner troligen lika många som "älskar" den som "hatar" den. Det har nog inget med var folk bor att göra utan det handlar bara om att folk gillar olika. Det tråkiga är dock att den är såpass dyr, ett 24p Coca-Cola/Zero går ofta att få tag i för runt 100kr + pant. Ska man ha ett vanilla så är det runt 150kr + pant. 50% dyrare alltså :/ Men det verkar onekligen som den nu kommit ut på marknaden ordentligt. T.om. sett folk på bussen som suttit och druckit sådana så den börjar onekligen spridas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.