Gudas Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 De e fan bättre än när alla var helt i extas över saftsoppa. Jag tycker själv att den är god men borde smaka mer vanilj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Den amerikanska smakar mer vanilj, dock börjar den bli svår att få tag i dessvärre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Januari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 usagodis.se har haft den amerikanska förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Jag tycker den smakar för mycket vanilj, och jag hade hellre haft den i själva colasmaken än eftersmak, men det är bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2014 Ingen som har sett någon som säljer flak i Göteborg till bättre priser? Vad jag vet så finns det i Strömstad, men det är ju lite långt dit. Runt en hundralapp för en platta vore perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2014 Ingen som har sett någon som säljer flak i Göteborg till bättre priser? Vad jag vet så finns det i Strömstad, men det är ju lite långt dit. Runt en hundralapp för en platta vore perfekt.Då jag bor i Luleå så har jag ju inte koll på var det finns i Göteborg, men här säljer i alla fall både Coop och ICA plattor. Priserna har jag dock inte riktigt koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 28 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2014 Finns de på flaska eller är det burkar som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 28 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2014 Jag vet bara burkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2014 Tyvärr finns det bara 33cl-burkar i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 (redigerat) När vi pratar om läsk.. Så kan jag fråga, är detta en raritet? Pepsi Twist, själv har man aldrig hört talas om den. Redigerat 8 April 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Den fanns väl kanske t.om. ett tag i Sverige, eller om den importerades förr i tiden när mycket läsk kom från Tyskland och andra länder. Ingen favorit för min del, dock har jag tagit den då och då utomlands för skoj skull. Alltid skoj med omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 den minns man från unga år, men sen försvann den bara med tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.