WASD Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Registrera ger mig "FEL! Du är ej inloggad på Fuska.se. Vänligen logga in först." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Htitade en bugg som är fixad nu. Drabbade folk med korta användarnamn, kan ha varit det. Så du kan prova igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Nu funkade det att registrera! Men jag måste bara fråga, hur lyckas du få till en bug för folk med korta användarnamn? Kan jag få lite tekniska detaljer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Check som gjordes på om den fick ett korrekt användarnamn. Då skulle det b.la. vara minst 5 tecken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Kan man aldrig mer spela om alla ens FuskaPoäng tar slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Jodå, men hur det skall gå till är ännu inte planerat ;) Alla börjar med 1000FP hur som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Hur vart det appen admin :)? Är rätt ofta inne på mobilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Jag tror han menar om det ska komma en fuska.se-app till Android/iPhone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Hur vart det appen admin ? Är rätt ofta inne på mobilen.Jag tycker att mobilsidan funkar utmärkt. Visst hade det varit lite kul med en app, men jag antar att det skulle ta tid och då tycker jag att det är bättre att lägga den tiden på att utveckla den "vanliga" sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Tycker med att mobilisidan borde fixas lite sista inlägget knapp saknas http://pausebreak.vacau.com/mar-jun/9569image.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Gällande mobilapp så finns det en på appstore iaf, huruvida den fungerar eller inte vet jag inte. Men den är avsedd för invision power board och skulle därmed kunna fungera. Kostar dock 15kr, men om någon vill testa så kan ni ju göra det och rapportera resultatet. Gällande mobilsidan och att gå till sista inlägget så får jag undersöka det närmare lite längre fram. Mobilsidan är ju en del av forumet, och modifieringar gör att det blir svårare att uppdatera forumet när väl uppdateringar behöver göras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg