Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Har börjat gilla det allt mer, speciellt nya utseendet på profiler. Saker känns fortfarande luddigt, men tror jag kommer älska det här till slut.

 

EDIT: Men man kan ju inte "gilla" nånting ju!  :(

Redigerat av Suicidans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rankerna är lite snurriga. Det verkar som att de baseras på antal inlägg och inte fuskaranken som fanns förut. Och alla har typ dubbelt antal inlägg mot fuskaranken så alla har ju höga titlar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ser ju helt klart väldigt annorlunda ut och därmed ganska krångligt. Men huruvida detta beror på att man är ovan eller inte får man la se om ett par dagar.

^Känns väl så ungefär. Det känns konstigt, men om detta är pga temat/layouten eller att man bara är ovan, det får tiden utvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är fuskamynt borttaget forever? Jag som ville ha "ändra titel" och har sparat till det hur länge som helst...

 

 

Kommer tillbaka, troligen i slutet av Mars.

 

Rankerna är lite snurriga. Det verkar som att de baseras på antal inlägg och inte fuskaranken som fanns förut. Och alla har typ dubbelt antal inlägg mot fuskaranken så alla har ju höga titlar.

 

Rankerna kommer ses över, dock är frågan vad som egentligen föredras av er medlemmar. FuskaRank eller rank efter antal inlägg. Det är ju ändå så att rankerna generellt bara syns i forumet.

 

---

 

Generellt kan man säga att det kommer ske lite ändringar framöver och att denna lanseringen kan ses som lite av en "beta". Kort och gott så är det mycket nytt och utöver forumet så är sidan omkodad totalt från grunden. Det är det som är en stor anledning till att många funtioner bara är halvklara än så länge. Men å andra sidan anser jag att det var vettigt att lansera för att få feedback för att därefter kunna ta vettiga beslut hur fortsatt utveckling skall ske och av vad.

 

Kommande veckan kommer spenderas på fixar av kritiska buggar samt mindre justeringar. Inga större förändringar är att vänta i forumet då känns, precis som många skriver, att det tar tid att smälta saker för att kunna säga vad man egentligen tycker. Därför känns det vettigt att avvakta 1-2 veckor när det kommer till forumet och framförallt dess design.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde en förändring på förstasidan där jag plockade bort sidebaren som fanns precis vid lansering. Kändes som tabellen med alla forum blev för ihop-pressad samtidigt den inte tillförde något specifikt värde. Nya ämnen finns ju att hitta på fler ställen. Någon som hann se den och hade nån synpunkt kring det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...